Ronde Bleek 2 okt WORDT 23 oktober!!!

Started by HappyFisherman, September 01, 2011, 08:40:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Linked Events

willywam

hier zijn ook nog wat foto,s van koen ,en iemand in actie  wie weet ik niet ,daar komen we nog wel achter denk ik .

groeten willy,
ps het was een mooie dag moeten we nog eens doen .

Rossie69

Ja mooi flits verslag Barm :)

leuke dag geweest,das heel belangerijk natuurlijk,en gevangen.

denk dat die man met die kromme hengel laatste foto,s dan Goldfish is,breurtie van Bert

Wilco

Brammetje Horlepiep,

Leuk verslag goed gedaam jochie mag je vaker doen  ;D ;D
Jammer dat je geen aanbeet hebt weten te verzilveren dat zou een mooie verzilvering zijn van zo'n dag.

Sieger

Die man met die kromme, hoorde bij een ander groepje mensen uit Den Haag.. wel leuke gasten trouwens, maar niet van het forum....  ;)


Sieger

Gert

Quote from: HappyFisherman on October 24, 2011, 21:17:56
En nee, ik had echt geen vis tegen 2 uur, maar ik zat met mijn flippers en de lijn in de knoop HAHA! Na een stuk naar achteren te zijn gepeddeld kwam ik naast het vlot van Erik en broertje Jan Willem te liggen, waar JW heel verbaast zijn eerste vis wist te vangen. Heerlijk hoe twee volwassen broers dan als jochies tegen elkaar kunnen zeuren: "niet te vroeg met dat net!, Pas op met dat net, schep nou dan!..."

Wij waren er echt van overtuigd dat je een vis had, bijna tegelijk met GuusGeluk, en ik zei ook dat ik er een foto van heb.



Heb thuis de foto op de PC uitvergroot, en ik begrijp dus dat het "die man uit Den Haag" blijkt te zijn, zie foto's van Willy en de reactie van Sieger.



En dit gebeurde er 1 minuut eerder:




Maar anderhalf uur later was het WEL Bram...





Sieger

Heb ook nog een paar foto's maar nog geen tijd gehad ze op de pc te zetten... probeer het morgen ff te doen...


Sieger

Gert

En hier nog wat plaatjes van de prijsuitreiking, waarbij vooral opvalt dat Rob ook een andere pet goed staat ;)












weerwolf

Zeg, is dat niet een pet voor kermit???
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

HappyFisherman

Die wagen stond bij de supermarkt idd, kon me nog net inhouden HAHA!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Herman

Mooie dag geweest mensen!
Jammer genoeg moest ik op familievisite........... was liever naar de vissende "familie" gegaan! Wie weet een volgende keer....
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

HappyFisherman

Iets verderop in Heeze stond een shoarmakar en begon ik weer serieus te twijfelen ;)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

christianvt

Waar blijven de foto's van die dikke forellen??? ;D

maurice

ziet er allemaal weer goed uit Mensen, helaas mocht ik werken...
::bbq:: ::proost:: ::proost::

peter

Nee Roelof Die Pet WAS van Kermit ,uhm hij weet het alleen nog niet
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Wilco

De foto's van de dikke forelle missen nog. Wat ik ook nog mis zijn de technische details  ::) ::) ::) zoals de vliegen waarmee gevangen is en op welke diepte, hoe koud het water en of  helder is of niet etc. 8) 8) 8) 8)

Wilco

:):) Daarom wil ik dat ook graag weten juist omdat ik de 30e naar de Ronde Bleek ga.

Wilco

En daar wil ik graag op inspelen door  de juiste vliegen bij me te hebben

weerwolf

wilco isje concurentie niet. wat een harde afstandelijke reactie!
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

drefter

#218
Ach ja je kan ook een hoop leren als je met mede forumers mee gaat ook als je dat soms niet denkt en over 2 weken ga ik weer en wil ik ook nog iets vangen dus ja klein beetje discreet zijn mag wel.

Daar komt bij dat het niets wil zeggen waar we mee gevist hebben wat vandaag is kan morgen weer geheel anders zijn het is ook nog zo dat er meerdere furummers met het zelfde zaten de een ving wel de ander niet rarara ik kan er een zinnig andwoord op geven ik vis bijna altijd het zelfde daar de eene keer vang ik wel andere keer niet.   (het blijft vissen he anders heten het vangen)

Gr Martin ;) ;) ;) ;D ;D ;D

weerwolf

Ik had ook graag gewild afgelopen zondag, maar ik heb meer verplichtingen en kwa kosten is het ook nogal wat om 2 weken achter elkaar die kant op te gaan! Het is voor mij toch een paar uur rijden. Ik had me voor de gidsdag ook al ruim voor deze forum dag opgegeven.

Het was leuk geweest om wat details te krijgen maar laat het vooral spontaan gaan.............


Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

goldfish

Je pak je vliegen doos pis hem vol dan zijn ze in gezegend  en dan kan je er mee vangen bewijs was er zondag

willywam

De water temperatuur was rond de drie graden ,kep er maar vier gevangen met een biefstuk eraan. ;)

gr willy

goldfish


mrproper

Of als sommige Nk gangers deden ,................  Een incontinentie luier om .  ;D

goldfish

in de avond nat weg hangen en die ochtend urine