Ronde Bleek 2 okt WORDT 23 oktober!!!

Started by HappyFisherman, September 01, 2011, 08:40:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Linked Events

Sieger

Mooi zo Rob.... Ik denk ik ook... :) tot zondag...!


Sieger

Gert

Ik heb me nog niet aangemeld, maar zou wel graag willen... zit alleen een beetje met vervoer.
Heb net m'n broer gebeld of die ook interesse heeft. Dat sowieso wel, maar hij moest nog ff uitzoeken of ie ook kan.
Hij is (nog) geen forumlid, maar weet niet of dat een probleem is....?
Als we komen, willen we graag van een vlot gebruik maken.

Bram (en anderen eventueel) laat ff weten of er nog plek is, en ik zal zo snel mogelijk laten weten OF we komen.


Groet,
Gert

Sieger

Quote from: Gert on October 20, 2011, 20:46:42
Ik heb me nog niet aangemeld, maar zou wel graag willen... zit alleen een beetje met vervoer.
Heb net m'n broer gebeld of die ook interesse heeft. Dat sowieso wel, maar hij moest nog ff uitzoeken of ie ook kan.
Hij is (nog) geen forumlid, maar weet niet of dat een probleem is....?
Als we komen, willen we graag van een vlot gebruik maken.

Bram (en anderen eventueel) laat ff weten of er nog plek is, en ik zal zo snel mogelijk laten weten OF we komen.


Groet,
Gert

Volgens mij had Bram voor 15 man gereserveerd, maar met 2 vlotten... en we zitten nu op 13 personen.... Kan volgens mij geen probleem zijn (sowieso niet volgens mij), je zou dan denk ik alleen ff met Bram moeten overleggen of er een extra vlot bij moet... Of Jan Kursten (dRB) ff bellen voor een extra vlot... Leuk als het lukt Gert... :)


Sieger

Sieger

Dan zou ik Brammetje ff mailen Rob, volgens mij zit hij va morgen op de camping daar....


Sieger

Sieger



Sieger

HappyFisherman

Ik mail Jan direct ff dat we 2 extra vlotten nodig hebben! Morgenmiddag ga ik er wel even naar toe om "uit te proberen" en dan vraag ik het nog wel even. Ik hoop dat het nog kan, maar anders zou je ook vanaf de kant kunnen vissen. Heb ik afgelopen zomer ook zeer goed vanaf een steigertje gevangen ;)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

HappyFisherman

En al weer bericht terug! We hebben zondag 4 vlotten tot onze beschikking, dus Gert met Broer en Rob met Govert Goudglans kunnen rustig hun rondjes dobberen :)

Vliegvissen is bevlogen vissen...

HappyFisherman

Koffertje ingepakt, visspul mee (ben ik echt niets vergeten ???) en een paar boodschapjes in de auto. Sterksel, here I come ;D

Tot zondag!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Gert

Quote from: Rob van H. on October 20, 2011, 18:16:36
JA, WE KOMEN!!!!

JA, WIJ OOK!!!
We proberen er om 10 uur te zijn (M'n broer woont NOG verder weg, vandaar....)

Groet,
Gert

Sieger



Sieger

peter

Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

ErickW

Bram, succes met het voorvissen kerel. Tips over de te gebruiken vliegen zijn welkom. Heb je toevallig nog kleine zwarte boobies over :-) Morgen bind ik zelf nog een aantal buzzers bij. Het wordt toch zinklijn werk denk ik. Ik heb speciaal voor deze dag een Sixth Sense DI5 lijn gehaald........
O ja, ik moest toch al een keer een zinklijn erbij hebben voor mijn 8/9 hengel. De #7 staat op de investeringslijst voor volgend jaar. Zit sterk te denken aan de Winston Passport. Moet een zeer goede hengel voor het geld zijn. En je krijgt een fatsoenlijke koker meegeleverd.

Sieger

Hoi Erick... Verschilt per keer waar op gevangen wordt, maar Jan geeft ons zondag wel advies...

Wat het meestal goed doet zijn Boobies, Bloedwormen, Wooly buggers etc... En natuurlijk de Buzzers, hoewel het eigenlijk geen buzzertijd is schijnen ze die toch te blijven pakken....

Gewoon het hele verhaal meenemen en dan maar zien... ;D


Sieger

Sieger

1 hengel, 1 reel, 1 lijn, 1 booby... de rest gewoon bij de anderen uit de koffer vissen...  8)


Sieger

A{b}r{a}xa{s}

nog 1 nachtje en dan kunnen jullie los ! ;)
mooi weer voorspeld, maar wel frisjessssss

mrproper

Mooie dag maar morgen mannen .........................     

ErickW

Het hele verhaal krijg ik niet bij elkaar gebonden, ga nu met de buzzers binden. GuusGeluk heeft nog wel een doos putvliegen en als het goed is zit ik samen met mijn broertje op het vlot. En anders net als Rob doen. De basis meenemen en de rest gaan scoren....;-)

HappyFisherman

Heren, het is heerlijk vertoeven hier in Sterksel. Het weer is mooi, de blokhut heeft een koelkast voor m'n pilsjes en de macaroni is wel 3x zo lekker als thuis...

Nog wat gevangen? Nee, nog niet. Gisteren een uurtje gevist, 1x beet en vanmiddag 1 vis gelost en een paar x beet op een droog (!) geviste EP streamer van 4/5 cm :D

Wel heb ik vanmiddag weer vis zien springen, waarover ze in de jaren 90 een film hadden: "Free Willy"! Morgen maar ff zo'n bakbeest vangen :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

heet dat 'droog oefenen' ? ;p

hoop dat jullie morgen lekker vangen !

peter

Hee Robbıe Jan heeft genoeg rotzooı dus maak je nıe druk maar wel succes we horen jullıe sterke verhalen weı verschıjnen
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

ErickW

Mooi Bram, geniet van je biertjes en geef morgen maar tips. Ik hoop ook dat ze dieper zitten, want ik heb eigenlijk de boel voor zink ingericht. Mijn nieuwe reel is nog niet binnen, dus ik heb de droge snoeklijn even van de reel moeten halen. Geen reservespoel bij de Loop Evotec CLW 5-8, toch maar binnenkort gaan ritselen.

Zeenimf

Heren, morgen heel veel succes, maak er een moeie dag van , maar pas goed op je hengel.

Zondag, tijdens het NK is er een ( hengel met reel) van een  club lid van ons  van de bellyboot naar onderen gevallen,die ligt nu nog te vissen.

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

Gert

Quote from: Zeenimf on October 22, 2011, 23:27:55
Heren, morgen heel veel succes, maak er een moeie dag van , maar pas goed op je hengel.

Zondag, tijdens het NK is er een ( hengel met reel) van een  club lid van ons  van de bellyboot naar onderen gevallen,die ligt nu nog te vissen.

Dank voor de tip Marry!
Er liggen wel meer hengels op de bodem, of hebben er in ieder geval gelegen. Bellyboaters hebben vaak 2 hengels bij zich, en het is al een paar keer gebeurd dat de vlieg van "die andere hengel" in het water hing met alle gevolgen van dien.
En ook is het gebeurd dat na het onthaken, tijdens het terugzetten van de vis, er al weer een volgende dikke forel de vlieg greep, en dan heb je je hengel dus niet vast.....

Alleen daarom al ga ik op een vlot ;D

Groet,
Gert

Gert

Ik had naturlijk allang op bed moeten liggen om morgen fit te zijn, maar heb net nog ff een paar van deze beetverklikkertjes zitten binden, in de hoop dat die, met een lange leader, wel makkelijk door de ogen glijden.
Morgen weet ik meer  ;)
http://www.amazon.com/Yarn-Strike-Indicators-Color-Orange/dp/B000X62HWU


Arno

Veel plezier mensen en dat de vangsten goed moge zijn.

Gr  Arno