Welkom MSB

Started by Vliegvissers.nl Team, January 30, 2015, 13:34:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo MSB welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


MSB

Hallo, was even de voorstelronde vergeten...

Ik ben Michiel en woon in Noord Brabant, Etten-Leur, 36jaar. Na de vaste hengel, pickertje, feeder, spinhengel etc heb ik 15 jaar gevist op karper in NL en FR. De laatste jaren vooral op de biesbosch/hollands diep, vaak met zodiac vol met al die troep die je nodig hebt om op de statische manier een karper te kunnen vangen  :-[ (natuurlijk was het wel een erg leuke tijd). Na die periode heb ik een paar jaar slechts incidenteel gevist, meestal met de vaste stok of picker een paar voorntjes of brasem vangen. Nu doe ik dat nog steeds graag, maar dan met de kinderen (3 en 5 jaar).
Nu dus met de vlieg op pad, snoek, karper, forel op OVM of de ronde bleek, en natuurlijk de zeebaars. Zeebaars vissen op de maasvlakte blijft voor mij een bijzondere bezigheid, al vis ik ook wel eens op de oosterschelde. In tegenstelling dus tot die karperperiode, wordt ik nog steeds blij van het kleine tasje met materiaal en de hengelkoker die minimaal nodig zijn om even buiten te mogen spelen. Super!

Hoop hier eea te leren, zo wil ik dit jaar mijn eigen vliegen gaan maken. Naast zeebaars eens een paar finten vangen, nooit op gevist, en hoop ook meer te weten komen over de voor mij toch nog wat wispelturige zeebaars. Plannen genoeg dus, fijn aan te sluiten bij dit forum met gelijkgestemden.

Groet, en wellicht tot aan het water!
Michiel.

Scaramouche

Welkom Michiel, zo te lezen ben je goed bezig!
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10