Welkom everton

Started by Vliegvissers.nl Team, November 05, 2012, 13:26:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo everton welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Gerrit72


;D EVERTON WELKOM  ;D

Voorstellen is hier gewenst (zoals je in het marktplaats topic al las ;))
Dus geneer je niet (je bent volgens mij niet op je mondje gevallen :))
The only difference between men and boys is the price of their toys.

everton

@Gerrit72

Bedankt voor je welkomstwoord, zo komt het een stuk vriendelijker over als in het markplaats topic.
Ik heb verder geen behoefte om mezelf voor te stellen, als je namelijk bij je eerste topic gelijk belachelijk wordt gemaakt heb ik er geen zin meer in om deel te nemen aan dit forum.

De groeten,

Gerrit72


Everton da's jammer. Zoals je kon lezen zijn de meningen verdeeld over hoe dat ging.
De irritatie was gericht op het direct posten in marktplaats (niet op jou persoonlijk).
Gebruikelijk is het niet om nieuwe forumleden op deze manier 'welkom' te heten.
Dit forum is leerzaam en leuk (maar kan me goed voorstellen dat je je niet welkom voelt :().

Kijk maar...je bent echt welkom! :) :)
The only difference between men and boys is the price of their toys.

rena

#4
Beste Everton,

Misschien is het een goed idee om je niet uit het veld te laten slaan.
Je had de schijn tegen en bent wellicht tegen "oud zeer" aangelopen.
Als je het "welkom" achter je laat kun je zeker een prima bijdrage leveren aan dit forum en informtie vinden die je wellicht nodig hebt.
Je vliegvisset kun je dan zeker ook wel kwijt aan iemand die er gebruik voor heeft.
Dus van mijn zijde, wees welkom :)


maurice

Quote from: everton on November 05, 2012, 20:02:20
@Gerrit72

Bedankt voor je welkomstwoord, zo komt het een stuk vriendelijker over als in het markplaats topic.
Ik heb verder geen behoefte om mezelf voor te stellen, als je namelijk bij je eerste topic gelijk belachelijk wordt gemaakt heb ik er geen zin meer in om deel te nemen aan dit forum.

De groeten,

Everton,
als eerste wilde ik even SORRY zeggen.
de manier waarop ik gereageerd heb wat en is totaal niet juist.
nogmaals SORRY

hopelijk kunt u me vergeven.

maar welkom op het forum.

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Plantje

Afgelopen week ook de discussie op de marktplaats gevolgd. Daarom in de welkomst mail ook even hierop ingegaan.

De mensen die fel reageerden hebben hun excuses wel aangeboden; dat vind ik netjes

Ik zeg: schone lei!

Welkom!

Ron