Welkom Nigel

Started by Vliegvissers.nl Team, October 28, 2012, 11:42:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Nigel welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Gerrit72



;D NIGEL WELKOM !  ;D
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Nigel

Dankje Gerrit!

Nu dan,

Ik ben dus Nigel van der Putten. Via Freek, een medeforummer van roofvisforum.nl ben ik op dit forum terecht gekomen.

Hier wat dingetjes:

Woonplaats: Veldhoven
Leeftijd: 21
Studerende op Fontys in Eindhoven

Op het roofvisforum is het naar mijn weten niet gebruikelijk om je vooraf voor te stellen. Men heeft me daar denk ik vanzelf een beetje leren kennen. Vandaar dat ik alvorens dit bericht te posten al helemaal enthousiast werd over een scierra lat #7 in het marktplaats topic. Niet heel verstandig van me aangezien ik nog nooit een lat vast gehad heb ::). Gelukkig heb ik toch besloten deze hengel even links te laten liggen en me eerst maar eens voor te stellen.

Ik herinner me nu gelukkig weer dat haastige spoed maar zelden goed is. Mijn plan voor voorlopig is het opzoeken van de Flymph (plaatselijke vliegvisvereniging) om eens te kijken of ik daar wat verder kan komen. Wellicht in de vorm van een cursus of iets dergelijks.

Op dit forum hoop ik veel te kunnen leren over deze hobby en misschien zelfs wat lotgenoten tegen te komen die me op pad willen helpen of een dagje mee willen gaan struinen. De meeste van mijn vrienden verklaren me namelijk voor gek :P.

Ik hoop mezelf hier voldoende mee te hebben voorgesteld, zo niet... shoot


Plantje

Welkom! Je gaat hier zeker tips en truuks kunnen vinden. En dikke kans, dat je inderdaad wel met wat mensen samen op pad kunt!