Welkom JohanSlagter

Started by Vliegvissers.nl Team, July 15, 2012, 09:41:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo JohanSlagter welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Gerrit72


;DJOHAN SLAGTER WELKOM! ;D
The only difference between men and boys is the price of their toys.

JohanSlagter

Beste mede vliegvissers,

Heb ook wat kennismakings velden ingevuld...maar hier ook even wat meer info.

Gepassioneerd visser sinds mijn 8ste jaar bijna 40 jaar terug dus...wat begon met vaste stok groeide door naar karpervissen om vervolgens na diefstal van al mijn visspullen naar een kennismaking met roofvissen in Noorwegen en in 1993 ging voor het eerst naar BC Canada op steelhead met de vlieg, enkelhandige 9# toen nog en ging ik steeds vaken vliegvissen in het buitenland metname....ervaring met vliegvissen in Canada, Slovenie, Noorwegen, Zweden, Frankrijk en Italie....en jaja sinds januari dit jaar echt serieus gestart met vliegvissen in Nederland op forel, snoek, roofblei en baars en heb ik de uitspraak gedaan fly only te willen gaan...de boot leeg gemaakt van pluggen en ander kunstaas en hengels.... dus hup in de BB en boot met alleen nog de vlieg en vliegenlat... een nieuw hoofdstuk en ik heb er weer volop zin in....

verder vader van twee zonen, 8 en 5 jaar..... en ja die vissen ook al een beetje...

HappyFisherman

Veel plezier hiero Johan!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

Ha die Johan, welkom hier :)

forel