Welkom Joe Labrax

Started by Vliegvissers.nl Team, June 25, 2012, 14:02:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Joe Labrax welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Gerrit72


Joe Labrax welkom op dit Forum! ;D
The only difference between men and boys is the price of their toys.

forel


A{b}r{a}xa{s}

Welkom op Vliegvissers.nl,
veel plezier hier toegewenst ;)

Erwin

 ::welkom::
veel plezier hier toegewenst
Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

Joe Labrax

Halo allemaal en bedankt voor het leuk ontvangst.

Ik ben Joe van het Labrax2011 project - voor dit project vissen we zo een beetje overal in Europa, vooral op zoek naar zeebaars maar ook zeeforel of andere vissen... en dit doen we met alle mogelijke technieken en aassoorten, met als favoriet: vliegvissen!

Ik bind al onze vliegen zelf (en dat zijn er best wel heel wat) en zoek ook voortdurend naar nieuwe "dingens" om mee te experimenteren - zo ontwikkel ik vaak eigen patronen (die ik nadien dan weer ga uitproberen langs het water).

Wie graag meer weet over dit project kan alles googelen - of stuur mij een PM.

Gegroet, Joe

Plantje

Gaan we nog een extra sectie voor je project op het forum moeten oprichten? ;)

Gerrit72


Van de site:

Medewerkers gezocht
Wij zoeken nog steeds mensen die ons willen bijstaan om het project te realiseren en verder uit te bouwen. O.a. voor het bijhouden van de website (voornamelijk de vertalingen naar het Frans en Engels)... Alle hulp is steeds welkom!


Joe misschien levert je post nog wat hulp op voor het project! ;D Leuk project! Misschien dat de doorgewinterde zeebaars vissers je ook kunnen helpen ;)
The only difference between men and boys is the price of their toys.