advies aankoop compleet set

Started by jeroenk, May 17, 2012, 22:00:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jeroenk

Zoals de titel aangeeft ben ik op zoek naar een hengel inclusief reel, voor een leuk prijsje.
Ik vis niet wekelijks, maar ik wil geen zware armen hebben na een paar uurtjes zwiepen.

Ik wil de hengel voornamelijk gebruiken voor het vissen met nimfen en droge vliegen in de polder.
Nu raad mijn lokale winkelier mij aan een #4 te kopen met een lengte van 9ft.
Kunnen jullie mij advies geven voor een aankoop?

A{b}r{a}xa{s}

Een 9ft #4 is niets mis mee voor wat je beschrijft, al is een #3 ook nog goed mogelijk denk.
Kun je bij de winkelier hengels uitproberen ? Dat zou ik dan zeker doen want er zit veel verschil tussen hengels.

maurice

een #4 zou voor Kampen genoeg moeten zijn.

indien je tijd hebt zou ik zekers hier eens kijken.

Fly Fair 2012

de mannen van de kingfisher zullen je zekers verder kunnen adviseren of een van de aanwezige sponsoren.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Sieger

Hoi Jeroen,

Dit weekend even naar de flyfair gaan... Als ik het goed gelezen heb woon je in Kampen, dus dat is om de hoek... Daar zijn kenners genoeg ( ook van de Kingfisher uit kampen) die je alles kunnen en willen vertellen... En dan ff shoppen bij de aanbieders die er zijn.... Vaak mooie aanbiedingen dus.....


Sieger

Rossie69


jeroenk

Bedankt voor de tips. Ik hoop dat ik zaterdag nog ff tijd heb om langs fly fair te gaan :-\
druk druk druk druk

vliegvisgek

druk druk druk geloof me daar denk je op de flyfair niet aan maar aan shitttttt shittttt shitttttt wat veel mooie spullen welcome man ;D ;D ;D ;D