Welkom ruurd

Started by Vliegvissers.nl Team, February 27, 2012, 23:02:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo ruurd welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


siempie


A{b}r{a}xa{s}

Ruurd, welkom op Vliegvissers.nl,
veel plezier hier toegewenst :)

ruurd

Heren (en ook dames),

bedankt voor de verwelkoming op deze site. De komende tijd zal ik geregeld wat grasduinen in de vele info op de site over het viegvissen zelf en op zoek gaan naar bruikbare tips op'.  Lang geleden (begin 80 ger jaren) ben ik al begonnen (les gehad In Arnhem via Hes van Zweeden/Hengelsport Arnhem). Daarna decennia lang niet meer gevist, tot ik twee jaar geleden in Frankrijk aan de Loue een paar weken vanuit de tuin naar vliegvissers zat te kijken en de smaak weer te pakken kreeg van de forellenjacht. Sinds vorige herfst ben ik mijn uitrusting gaan vernieuwen en aanvullen. Zelfs een vliegbindavond bij de Last Hope in Duiven bezocht en nu overweeg lid te worden van een vliegvisclub. Woon aan de Rijn ter hoogte van de Drielse stuwen, dus water genoeg op loopafstand. Wordt veel gevist en gevangen, al zie ik er nooit vliegvissers. Daar komt snel verandering in, het casten gaat me steeds beter af en de kou verdwijnt snel.

Als ik vragen heb dan weet ik dat ik die ook aan jullie kwijt kan, daar ben ik best blij mee. Intussen wens ik jullie ook veel vliegvis-plezier!   

forel


ben