Wachten op de trein.

Started by Henry, July 02, 2011, 06:52:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Henry

Vandaag een dagje Lelystad, Hooked on the fly casting event. Maar eer we kunnen vertrekken moet er eerst nog even gewacht worden op de trein.
Werkelijke tijd van vertrek zal van de NS afhangen. In ieder geval staat de Koffie zo dadelijk klaar Bas.

Om 10 uur begint dit event, dus we hebben tijd zat hopen we dan maar. Afwachten of de NS er ook niet zo over denkt en de treinen volgens een ander dienstrooster zullen laten rijden.

Hilco

te laat voor advies, maar neem dikke jas mee  :P

aalbrecht

waar voor een dikke jas loop nog in mijn korte broek ook bij hof was erg gezelig daar maar de vis daar is ook niet te verlijden in een herlijke blop daarna nog even naar de winkel gewest er netjes .dus daniel bedankt voor deze dag groetjes aalbrecht
vliegvissen is een passie

Hilco

Het leek vanochtend een frisse dag te worden............ maar het viel mee

Henry

Nou het was best fris, maar wel een zeer leuke dag. Bas heeft foto's en zal die later wel plaatsen vermoed ik.

Inderdaad Daniel , het was gezellig en top geregeld.  Volgende week zie je me weer voor de basis cursus. En als die net zo gezellig is als dat het vandaag was, komt het helemaal goed.

Henry

Quote from: aalbrecht on July 02, 2011, 20:05:08
waar voor een dikke jas loop nog in mijn korte broek ook bij hof was erg gezelig daar maar de vis daar is ook niet te verlijden in een herlijke blop daarna nog even naar de winkel gewest er netjes .dus daniel bedankt voor deze dag groetjes aalbrecht

Btw leuk trouwens om in ieder geval met nog een forum lid kennis gemaakt te hebben.

A{b}r{a}xa{s}

de foto's met wat tekst komen straks....eerst een beetje wakker worden want het was gisteren een lange dag :)

de heenreis verliep vlekkeloos

de terugreis....  ::censored:: ::censored::
van Gouda naar Rotterdam, moesten we net voor Rotterdam 5 minuten stilstaan....en toen we aankwamen op Rotterdam kon je nog net de trein zien wegrijden...grbml
denk je dat je dan 'slechts' een half uurtje moet wachten...maar dat liep toch even anders.....*zucht*
grote stroomstoring bij Dordrecht, daar kwamen geen treinen vandaag en konden er geen naar toe.
al met al....stoptrein pakken... mocht ik er in Rotterdam Lombardijen weer uit, daar wachten op een volgende stoptrein, die gepakt, met Zwijvdrecht als eindstation (dat is volgens mij wel 2 haltes verder),
daarna *schrik niet*....de bus ! ...met de bus naar Lage Zwaluwe, en daar vervolgens 25 minuten wachten tot er een stoptrein kwam om naar Roosendaal te gaan

leuk die trein gisteren  :o

Henry

Ze kunnen het niet leuker maken bij de NS wel makkelijker. Djeeez man dus een halve wereld reis gemaakt om thuis te komen. Ben benieuwd naar de foto's en je tekst.

Ik verklap nog niks :P.

A{b}r{a}xa{s}

op de website is inmiddels een stukje geplaatst over de dag : link  :D

Henry

Leuk stukje Bas, was inderdaad een verrassing dat ik met de 1e prijs naar huis mocht.

Nogmaals Daniel bedankt voor deze dag en succes met Hooked on the Fly.
Tot Zaterdag voor de Basis cursus.  ;D

Henry


maurice

mooi stukje, en gefeliciteerd.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

A{b}r{a}xa{s}

't was in ieder geval een totale verrassing....maar toverde wel een BIG smile op henry's gezicht ;p

Henry

Dank je Maurice  .

@Bas het was zeker een verrassing, ik had dit in ieder geval nooit maar dan ook nooit verwacht

Hilco

Sommige mensen presteren beter onder druk  :P

Henry

Er was geen druk, wilde namelijk helemaal niet mee doen, pas op aandringen van Bas deed ik mee. Dus super ontspannen, misschien had er meer druk op de ketel moeten staan ;) dan nog beter gepresteerd ...Nee was hier super blij mee en ik niet alleen ;) kan ik je wel vertellen.

Hilco

leuk hoor !! het is je gegund !

Henry

Dank je Hilco. Nogmaals de wind was erg straf. en hier moest je nu echtw el wat mazzel hebben , en was bij de laatste worp me lijn achter me al kwijt ;)
Ben niet de enige die nu blij is geloof me ;)

A{b}r{a}xa{s}

beetje mazzel ? ghehehe


maarrrrrr....je hoort mij niet klagen ;)

Hilco

ik was met hemelvaart met de caravan  5 dagen op de camping naast de huif, en ben helemaal weg gegwaaid >:(
er was geen stukje wal te vinden dat niet was volgescheten door de ganzen .
en ik heb geen moer gevangen .

ik heb minder goeie herinneringen aan Lelystad :P

(en nee ik was/ben nog niet toe aam het viossen in een kunstmatige vijver :-X)


A{b}r{a}xa{s}

er waren mensen die ook erg regelmatig een boomvlieg gebruikten :) ;)

Henry

Nou Bas het was heel veel mazzel hebben.

En Hilco Lelystad is best een leuke stad maar lastig om je weg terug te vinden.  8)

HappyFisherman

Je gaat ons toch niet vertellen dat je ook nog vis geland hebt Bassie?
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

hahahaha...nee, dat risico heb ik wijselijk niet genomen

Henry

Hij wilde een nieuwe afgang  voorkomen.... :P heeft alleen wat dingen aan anderen verteld ;)