Welkom Micha

Started by Vliegvissers.nl Team, March 31, 2017, 22:26:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Micha welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Micha

Hallo allemaal.
Zal me even voorstellen. Ik ben Micha, 36 jaar en woon in Gouda. En werk in Rotterdam als declarant voor een grote logistieke dienstverlener.
Wonend in het groene hart, ben ik natuurlijk verwend met viswater.  Hier was ik vroeger ook veel te vinden, na een paar jaartjes niet te hebben gevist heb ik het sinds vorig jaar weer volop opgepakt. Voornamelijk lekker de polder in op karper met de pen of met de spinhengel op snoek. Ook ben ik nog weleens in Rotterdam te vinden voor baars en snoekbaars.

Het vliegvissen heeft me eigenlijk altijd wel getrokken, maar heb nooit de eerste stap gezet. Denk dat het er wel eens tijd voor gaat worden. Zeker als je op je bucketlist hebt staan dat je een keer een mooie forel wil vangen.. Vliegvissen lijkt me enorm leuk, maar heb tot op heden dus ook nog nooit een vliegenhengel in mijn handen gehad. Maar juist dat onbekende trekt me ook enorm.

Ik ben al druk bezig met lezen op het forum, en ben er al achter dat het eerste waar je geld aan uitgeeft een cursus is. Die ga ik ook zeker doen. Ik zal me de komende tijd lekker gaan inlezen.

Groeten, Micha.

guidogast

Welkom Micha, en veel succes en plezier met vliegvissen!
::agree::

HappyFisherman

Welkom en veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Herman

Welkom en veel plezier op t forum!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Raymond

::wtf::

Gerrit59

Welkom op dit forum.

Gerrit



N.Blok

Hoi Micha,

Welkom, zelf ook net lid op het forum. ik kom ook uit Gouda en 35jaar, Heb het vliegvissen na een jaar of 15 niet gedaan te hebben weer proberen op te pakken, een beetje weinig tijd. Misschien leuk om eens een afspraakje te plannen.

gr Nico

Micha

Iedereen bedankt voor het warme welkom!

Micha

Quote from: N.Blok on April 04, 2017, 22:07:14
Hoi Micha,

Welkom, zelf ook net lid op het forum. ik kom ook uit Gouda en 35jaar, Heb het vliegvissen na een jaar of 15 niet gedaan te hebben weer proberen op te pakken, een beetje weinig tijd. Misschien leuk om eens een afspraakje te plannen.

gr Nico

Hoi Nico, ik heb nu nog helemaal niks qua materiaal. Heb me wel al opgegeven voor de werpcursus van GHV. Kijken of ik het leuk vind en of het lukt. Als het zover is kunnen we best een keer afspreken!