Welkom SanderW

Started by Vliegvissers.nl Team, February 13, 2014, 11:08:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo SanderW welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)

SanderW

Hallo forumleden,

Mijn naam is Sander Woonings en ik ben geboren en getogen in de Achterhoek.
Ik vis al vanaf mijn jeugd op roofvis en met name op snoek met jerkbaits. Sinds vorig jaar ook de vliegvishengel ter hand genomen om op snoek te vissen en ook door dit virus gegrepen. Mijn vismaat is zeer bedreven in het zelf maken van jerkbaits en ik wil mij gaan toeleggen op het zelf binden van mijn snoekstreamers. Ik hoop dan ook binnenkort mijn eerste creaties te kunnen laten zien en heb het volste vertrouwen dat, als ik vragen heb, ik op dit forum geholpen kan worden.

MvG,
Sander

merijn1982

Welkom sander. Snoeken met de vlieg is ook prachtig!! Kennis ervan is hier in overvloed dus komt vast goed:-)
Tight lines!!

FSCHAMP

Welkom Sander en je gaat hier zeker nog het een en ander opsteken zodat je zelf mooie creaties kan bouwen.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

HappyFisherman

Welkom en veel plezier op het forum. Informatie genoeg te vinden ;)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Arie de Vries

Moi Sander,
Van harte welkom hier op het forum
Groet, Arie

Gerrit72

The only difference between men and boys is the price of their toys.