Welkom marcelvos

Started by Vliegvissers.nl Team, May 10, 2013, 19:18:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo marcelvos welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)

marcelvos

ik ben dus marcel vos
en kom uit het mooie plaatsje ter aar een klein plaatsje in zuid holland.
ik ben nu ongeveer 2 jaar bezig met vliegvissen, en heb hiervoor jaren op karper gevist.
aangezien mijn vismaat 2 jaar geleden is overleden heb ik mijn karperspullen weggedaan omdat dat iets was wat ik samen met hem deed.
en nu dus begonnen met vliegvissen, het is de mooiste manier om te vissen ben ik achter gekomen.
ook vind ik dat de visser onderling veel opener zijn dan de karpervissers.

nou een klein stukje over mij en hoop nog veel lol te hebben met het vissen en hoop ook dat dit forum mij kan helpen met evt vragen

groetjes marcel

Arie de Vries

Hoi Marcel,
Van harte welkom
Groet, Arie

Gerrit72

Marcel  ::welkom::

Je bent hier niet de enige ex-karpervisser, die het licht gezien heeft  ;)
Maar zoals je regelmatig kan lezen, kan karper op de vlieg ook prima.
Veel plezier hier!
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Beertje

welkom marcelvos,ik heb even je profiel bekeken,37 jaar en dan je maat verliezen (ik neem dan aan dat hij ongeveer de zelfde leeftijd had) dat is niet niks.Ik weet uit ervaring dat met je vismaat meer deelt dan alleen je hobby,hij is ook vaak een klankbord voor van alles en nog wat dat je bezig houdt.
Als je je open opsteldt,zul je zien dat dit een gezellige no nonsense club is die je als beginner met raad en daad bij wil staan.

Veel plezier met vliegvissen en e.v.t. binden.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

RiverHunter

Hallo Marcel, fijn dat je, je hier op het forum hebt aangemeld, ik sta verbaast dat er in Ter Aar nog meer vliegvissers zijn ik ben je niet tegengekomen. Je begrijpt dat ik ook uit Ter Aar kom, dat maakt dan drie. Ik kom uit de Essenlaan, wie weet dat je vlakbij me zit?? ik vliegvis nu zo'n tien jaar denk ik, en was eerst ook verwoed karper visser, wie weet kunnen we met elkaar eens afspreken, lijkt me leuk ;)

Gr, Ron. 

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...