::geweld:: ::geweld:: ::geweld:: Ongeveer 3 weken geleden heb ik haken besteld bij http://www.hetvliegvisparadijs.nl/webshop (http://www.hetvliegvisparadijs.nl/webshop) . Ze moeten of nog uit Japan komen of het ijzererts moet nog gedolven worden maar tot op heden geen haken. ::geweld:: ::geweld:: ::geweld::
Al 2 weken wordt er niet meer gereageerd op mails en vandaag kwam ik tot de ontdekking dat zijn telefoonnummer is afgesloten.
De link van van meneer Th. Buijs heb ik al verwijderd. Morgen ga ik proberen het geld via PAy pal terug te krijgen en ik ga aangifte doen van diefstal/ bedrog/ of wat maar van toepassing is , bij de Politie.
Mede vliegvissers u bent gewaarschuuwd. Als je dan alsnog je geld kwijt wilt kan je dat zonder problemen storen op mijn rekening.
altijd rot al dat gebeurt, vaak zijn bedrijven al falliet verklaard en dan nog innen ze op deze manier op de valreep nog ff wat centen.
hoop dat je je geld terug krijgt, maar via paypal moet dat lukken lijkt me
Kl.... >:( Wilco... Je had er nog wel hhop op dat je een goed adres gevonden had... Mmmmm Ga de link maar snel verwijderen uit de favorieten..
Succes met de strijd... ???
had laatst voor het eerst iets besteld via internet wat haken bij een particulier, denk ik.
na mijn bestelling kreeg ik een berichtje dat ik zoveel euro over kon maken.
heb toen een bericht gestuurd dat hij kon leveren maar dat ik pas betaal na ontvangst.
ik vind dit eigenlijk niet meer dan normaal dat er eerst word geleverd en dan betaald. kun je je hier niet in vinden dan lever je toch niet.
Quote from: leo on February 09, 2011, 21:20:32
had laatst voor het eerst iets besteld via internet wat haken bij een particulier, denk ik.
na mijn bestelling kreeg ik een berichtje dat ik zoveel euro over kon maken.
heb toen een bericht gestuurd dat hij kon leveren maar dat ik pas betaal na ontvangst.
ik vind dit eigenlijk niet meer dan normaal dat er eerst word geleverd en dan betaald. kun je je hier niet in vinden dan lever je toch niet.
Als je via Marktplaats oid iets verkoopt kan dat. Hangt ook een beetje van het bedrag af. Boven de 100 euro ga ik het eigenlijk altijd wel zelf even halen.
Als ik bij een webshop bestel betaal ik vaak met credit card of via directe overboeking. Daar heb ik ook bijna nooit problemen mee gehad.
Wat ik vooral jammer vind is, dat ze niet eens de moeite nemen om Wilco even te laten weten hoe de vlag er bij hangt!
..
..
Jawel alleen niet zoals bovenstaand.
http://www.hetvliegvisparadijs.nl/webshop%20vliegvissen/contents/nl/d1.html (http://www.hetvliegvisparadijs.nl/webshop%20vliegvissen/contents/nl/d1.html)
ff met ze alle een bestelling plaatsen
Wat gaan we bestellen .???? honden of bindspul. :)
allebeide mischien ?
allebei die gaan helemaal gek worden
Doen
Een shelty reeltje ::duim::
Nah dat word niks.
Allereerst is de huisvesting van het grootste belang.
De ervaring heeft geleerd, dat het voor de socialisatie van Sheltie-puppies het beste is, als ze in huiselijke kring opgroeien.
::rofl::
was dat nu weer dan William
Ook nog een ander mail adres wilco.!
Quote from: Rossie69 on February 10, 2011, 00:20:36
was dat nu weer dan William
Das van die hondjes die zijn vrouw waarschijnlijk wel opfokt.
Combi van hond en vissen
Shelty- Reel zo zeg maar ( woordspeelgrapje )
oke meer een uh bucktailterrier.
hahahaha maar dan meer met de naam van sheltyreel.
schuilnaameerlijk
Vliegen gemaakt van hondenhaar ............. ;)
Linkje:
http://www.fynfisker.dk//fluemoenstre_beskrivelse.asp?lookupid=1 (http://www.fynfisker.dk//fluemoenstre_beskrivelse.asp?lookupid=1)
Fototje:
(http://i55.tinypic.com/2vbr76d.jpg)
Groeten,
Bas
Ik heb laatst via eBay 2 vliegenlijnen en een rolletje backing gekocht in Engeland. Kreeg na 'n paar dagen een berichtje dat het alle drie verstuurd is. Maar in de envelop die ik een paar dagen later ontving zaten alleen de lijnen. Dus ik mailen. Zegt ie: de backing heb ik apart verstuurd. Maar die heb ik dus nu NOG niet......
Ga m'n geld maar terugvragen, want ze zijn als de dood voor negatieve feedback op eBay.
Maar niet alles wat verkeerd gaat is ook opzet.
Ik had twee CD's van Patatje Metal besteld. Ik kreeg er twee....maar één ervan had ik al. En van de ander was het hoesje stuk (hoe belangrijk is dat nog...) Ik dacht toen ook, dat ze me genaaid hadden en gewoon nog van de eerste CD's af wilden en de andere niet konden leveren. Mailtje gestuurd...de dag erna had ik de correcte CD en een nieuw hoesje thuis. Met het verzoek en het vertrouwen of ik de CD die ik al had terug wilde sturen.
Quote from: Gert on February 10, 2011, 00:41:01
Ik heb laatst via eBay 2 vliegenlijnen en een rolletje backing gekocht in Engeland. Kreeg na 'n paar dagen een berichtje dat het alle drie verstuurd is. Maar in de envelop die ik een paar dagen later ontving zaten alleen de lijnen. Dus ik mailen. Zegt ie: de backing heb ik apart verstuurd. Maar die heb ik dus nu NOG niet......
Ga m'n geld maar terugvragen, want ze zijn als de dood voor negatieve feedback op eBay.
Jaja, ook ik was iets te snel met m'n oordeel - hoewel het blijkbaar niet op dezelfde dag verstuurd, en me dat wel verteld was.
Vandaag lag de backing keurig in de bus.
Kan ook anders : zopas via ebay een afstandsbediening voor mijn fototoestel gekocht (duits/poolse firma) ; het ding van amper een 10 euro werd verzekerd verzonden en lag binnen 4dagen op mij te wachten - nu ook nog een mail gekregen met de vraag of ik 'alles' goed ontvangen had , er zat trouwens nog een presentje bij ook : een lenspoetsdoekje). Hoe kunnen ze het voor zo'n klein bedrag zou je denken....wel heel leuk natuurlijk - allemaal in het kader van goede reviews op ebay mss?
Ik denk ook dat de meeste internet shops belang hebben bij tevreden klanten. Zo zijn beide happy. Ik ken ook genoeg voorbeelden dat het belang van een tevreden klant zwaar weegt en dat ze dmv kleine cadootjes of iets dergelijks het contact goed willen houden
Geen enkele reactie. Niet via mail, sms en telefonisch niks nada.
Is die man van hetvliegvisparadijs.nl verhuisd naar Tuigdorp?
Wat zeg je nu AFTUIGEN :):)
Wilco wil gewoon z'n haakjes! Kan ie ze optuigen :)
Ik bestelde eerst mijn spulletjes regelmatig in Canada bij Thornes Manufacturing and sales.
Helaas is die knakker er mee gestopt.
Ik kijk nog regelmatig op e-bay en koop er regelmatig spulletjes voor het vliegvissen. Nog nooit geen problemen gehad.
Maar ben in afwachting op een antwoord van een ander winkeltje in Canada...prijzen in Canadese dollars....
Heb die lui onderstaand gemaild:
Dear Ted and Devina Brookman,
I have a small question to you: Do you sell your stuff from the catalog only to customers who brings a visit at your shop?
Or is there an possibility for online shopping?
And if the second question is a "yes" do you sent the ordered materials abroad? E.g. To the Netherlands?
With best regards,
H. Huising,
The Netherlands
de site ziet er goed uit en hebben een leuk assortiment.
zie hier: http://www.teddystackle.com/ (http://www.teddystackle.com/)
Quote from: Wilco on February 14, 2011, 12:50:04
Geen enkele reactie. Niet via mail, sms en telefonisch niks nada.
Ook niet op het nummer of mail adres van het vrouwtje.?
Ik denk dat ik die poedel maar eens moet gaan stalken >:( >:( >:(