Vakantie, maar wat een TAKKEWEER...brrr

Started by A{b}r{a}xa{s}, July 14, 2011, 12:27:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

:) als er nog wat bruikbaars bij zit, je hebt mn adres ;)

net even bij de beek hier gekeken, oei oei, wat een water...vlgs mij staat het zo'n 70-80cm hoger dan van de week, en het stroomt flink.

alle stadswater komt uit bij het plekkie waar ik de baars wil gaan vangen, zal me benieuwen of het water daar niet zal 'bulderen' in de afvoergangen naar de bredere vliet

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

HappyFisherman

Quote from: A{b}r{a}xa{s} on July 15, 2011, 08:55:40
:) als er nog wat bruikbaars bij zit, je hebt mn adres ;)
Voor dat adres van je ben ik afgelopen week al weer druk geweest! Postbode al iets gebracht?
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

die brengt elke dag wel iets, meestal rekeningen, soms leukere dingen

iets speciaals ???

HappyFisherman

Volgens mij heb jij troep zat en mijn visspul niet nodig, maar als het goed is komt er nog wel iets bij...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

ik geef door wat er gebracht wordt... belastingenveloppen en dergelijke hoef ik niet te melden he ;p

christianvt

Quote from: maurice on July 14, 2011, 23:56:23
pas op jij, zwemles is gratis ;D

Haha mooizo! :P Wanneer kan ik beginnen??  ::rofl::

A{b}r{a}xa{s}

moeten ze eerst dat stadium waterdicht maken en vol met water zetten :)

A{b}r{a}xa{s}

post post post :)

Maar afzender Maurice en geen Bram

hendri

Staat hier een stevig windje en lekker bewolkt.(snoekweer!)  Eind van de middag maar ff achter de platwaffels an en ff op m'n baarsstekkie pielen.

HappyFisherman

Ik ben net ff wezen snoeken met die popper, maar geen aanbeet gehad... Werkt wel mooi en ik blijf proberen!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

hendri

Nou vanmiddag dus ff geprobeerd, was nie veel soeps. De bewolking was totaal verdwenen en volop zon was er voor in de plaats gekomen. Beetje jammer dus als je het voorzien heb op platwaffels.
Wel ff geprobeerd op een paar stekkies maar ze hadden er echt geen zin in. Dan maar ff verderop naar de baarzen. Ook die hadden al gegeten leek het wel, op een gegeven moment komt er een jongetje van een jaar of 10 bij me staan kijken. We zijn wat aan de klets en zo ineens krijg ik een aanbeet, hij schrikt en glijd uit.(hij stond op een buis ofzo) ik zie hem dus zo het water in glijden. Het is daar Aan de kant meteen een meter die en een steile gladde wal. Ik kon nog net z'n hand grijpen voordattie koppie onder ging. Dat ging dus maar net goed. De baars die ik er aanhad was hem al gesmeerd natuurlijk. Daarna nog ff geprobeerd maar het mocht niet meer lukken, dus visloos naar huis maar wel met een avondtuur.:)

Rossie69

 ::klappen::  8)

ben trots op je.

vissen ken je maar mensen redden ook nog es.

moat  ;)

Sieger

Mooi werk Hendri... was zeker weten je grootste (en zeker de belangrijkste) vangst tot nu toe...  ::duim::

(iets voor de kanjerlijst....toch ??? )


Sieger

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

brian

was zeker een mooie vangst, geen foto van gemaakt?  ;D

HappyFisherman

Jawel en als troost heeft ie een patatje gekregen
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Inderk

Quote from: HappyFisherman on July 14, 2011, 21:39:08
Ideaal dat slechte weer:

Ik vind die vlag bijna de mooiste maar niet de allermooiste...........
(Heeft met afkomst te maken denk ik)
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


HappyFisherman

Er gaat niets boven groningen, behalve Denemarken, Noorwegen, Zweden, Finland en de Noordpool...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Henry

Het blijft de komende week erg nat. Het KNMI schat de kans op regen tot en met vrijdag bijna elke dag op negentig procent. De maximumtemperatuur schommelt rond de 20 graden.

Is dat lekker dan, en dan mag ik nog werken ook. Hopelijk wordt het voor de mensen die wel vakantie hebben toch nog een mooie derde of tweede week, want dit weer gun je niemand .

A{b}r{a}xa{s}

Op Nu.nl hebben ze het gelukkig maar over 50-60% maar wel een lagere temperatuur van 18 graden

hendri

Quote from: HappyFisherman on July 16, 2011, 22:29:58
Jawel en als troost heeft ie een patatje gekregen


haha was jij dat die foto's van de drenkeling aan het maken was.

Sieger

Was vanmiddag lekker weer, dus ik denk "Hup naar het water, kijken of er snoek op de plek ligt"..... Mooie gedachte niet waar... Daar aangekomen, laarzen aan, hengel in elkaar gestoken.... *&%*^()*(_ mijn reel vergeten.... :-[

Toch nog even lang het water gelopen en zag dat de sloot helemaal was dicht gegroeid, had er dus toch niets kunnen doen....  ::)

(wat een eikel..... pfffff...)

Volgende keer maar weer...


Sieger

HappyFisherman

;D Jammer dan... Ik heb wel eens m'n visjas vergeten, geen vliegjes...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}