Welkom Swift

Started by Vliegvissers.nl Team, September 11, 2012, 11:12:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Swift welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Gerrit72

The only difference between men and boys is the price of their toys.

Swift

Dag

Ik wil mij bij deze graag voorstellen.


Ik ben 56 jaar en vis al mijn hele leven. Alleen zitten daar jaren tussen dat de hengel maar 1 keer per jaar uit het foudraal komt met jaren dat er zeer regelmatig wortd gevist.
De laatste jaren is dat dan met de vliegenhengel geworden -  leuk om te doen - actief bezig zijn en echt op jacht voor mijn idee in het stromende water.
Aangezien ik geen goede werptechniek heb wil ik een keer een cursus volgen om dat te verbeteren.Maar was wat te laat met aanmelden. Woon vlakbij de Baggelhuizerplas maar ben geen lid.
De laatste forellen die ik gevangen heb was in een stroompje bij de Moehnesee vorig jaar herfst. En een jaar daarvoor in Schotland tijdens onze gezinsvakantie.
Een goede stap om het vissen te activeren leek mij om mij hier maar aan te melden.
Wie weet tot langs de waterkant.

Swift

Gerrit72


Nogmaals welkom! en hoe toevallig, ook ik woon zo'n beetje naast de plas Baggelhuizen (en ook ben niet lid ;D)
Veel plezier hier op het forum, kun je veel kennis opdoen (op de Baggelhuizerplas ook trouwens).
The only difference between men and boys is the price of their toys.

gerrit

swift @
gewoon litworden van Baggelhuizerplas
zijn daar wel mensen die je willen helpen met het gooien

Ron