Welkom douPel

Started by Vliegvissers.nl Team, April 29, 2011, 22:38:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo douPel welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


christianvt

Welkom op het forum! Veel plezier hier!  ::duim::

douPel

Een goeie avond!

Ongeveer 8 a 9 jaar geleden ben ik begonnen met vliegvissen. Toen ik 6 jaar geleden ging studeren is dat eigenlijk helemaal gestopt, al mijn visactiviteiten trouwens. Ik viste altijd erg graag op baars met een licht spinhengeltje, ook feederen. Altijd gevist in de polder en hier in Wageningen kon ik toen niet uit de voeten met het stromende water van de Grift en de Rijn (wat een water en waar te beginnen!). Dit voorjaar heb ik het vliegvissen weer opgepakt, of althans, dat probeer ik. Het werpen moet ik weer even onder de knie gaan krijgen en toen ik mijn bindkoffer keek wist ik van de helft van de spullen niet meer waar ik ze toendertijd voor gekocht had, haha :)

Na een heerlijke (communicatie) fout met mn vliegviswinkel, waarbij ik meldde dat mijn lijnen zo gekronkeld waren en met een tooltje om de leader te strekken naar huis ging, 2 vliegenlijnen verkl**t heb, heb ik vanmiddag nieuwe gehaald en ook direct een intermediatelijn. Misschien waren de lijnen zowieso 'oud' en had het niet uitgemaakt. Ik ben van plan mij (weer) te gaan focussen op baars en wil dit ook op de rijn gaan proberen met een #5. Verder ben ik in het bezit van een #3 en een #4.

Verdere hobbies zijn o.a. aquaria en paludaria.

A{b}r{a}xa{s}

welkom op Vliegvissers.nl,
veel lees en posting plezier toegewenst hier :)

forel