Welkom peterv

Started by Vliegvissers.nl Team, April 11, 2011, 13:21:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo peterv welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


A{b}r{a}xa{s}

Welkom op Vliegvissers.nl Peter,
veel plezier hier toegewenst

peterv

#2
Nou, da's mooi geregeld. Hoef niet eens een eigen topic op te starten voor introductie! :)

Ik ben Peter (Vroegindeweij), 47, vis vlieg sinds mijn twaalfde of zo. Getrouwd, twee kids, woon in het Haagse, heb ondanks de lange looptijd nog niet heel veel ervaring.

Ik bind graag en tegenwoordig ook weer regelmatig, heb drie keer op vroegere flyfairs voorgebonden. Maar moet weer een hoop bijleren.

De kids nemen nu deel aan de werpcursus van de 's-Gravenhaagse, ik hoop dit jaar een weekend of twee naar de Eiffel te gaan en heb een week Ierland in het verschiet.

Ik ben NIET fly only, al ben ik het wel een jaar of vijf geweest. Ik hoop vooral met wat mensen samen te kunnen vissen, informatie uit te wisselen (vooral roofblei hier in het westen intrigeert me), en bindtechnieken te beppen.

Vragen? Ik hoor het wel.

Gr.
Peter.

PS: Ik heb een lichte drang naar nostalgische spullenboel: Split, glas, âwe reeltjes, dat soort spul. Bouw veelal mijn eigen hengels. Heb een voorkeur voor eenvoudige maar mooi geproportioneerde vliegen. En moet dat leader twisten nou toch ook maar eens leren.

P.

Zeenimf

 ::welkom::op het Forum .

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

forel


maurice

Welkom,
eindelijk weer eens iemand die zich voorstelt.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

HappyFisherman

Peter,

Welkom op het forum en veel plezier hiero.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

golddigger

Welkom peterv
Toch niet de broer van laat in de stad????? ;)