Welkom thijs pols

Started by Vliegvissers.nl Team, March 14, 2011, 17:13:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo thijs pols welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Sieger

Welkom op het forum Thijs... veel lees en post plezier hier...  :D


Sieger

thijs pols

 nou ja bij deze dan ben thijs en woon in hardinxveld.
Vissen doe ik al heel mij leven maar het vlieg vissen is er op een gegeven moment gewoon bij in geschoten.
Tot dat ik vorig jaar in Slovenie was en ik daar de dikke forellen zag zwemen, dus hengel op gezocht (lag gelukkig in de caravan)
en geprobeert een paar vissen te vangen.
Daarna weer helemaal verslaaft aan het vliegvissen! Ben zelf alweer bezig met het plannen van een nieuwe slovenie trip.
Ben hier terecht gekomen in mijn zoek tocht naar vliegbind tips en hoop dan ook zelf mijn vliegen te kunnen gaan binden.
Helaas valt dat toch erg tegen en ben dan ook naarstig op zoek naar een vereniging waar ze ook bind avonden hebben
zo dat ik daar wat hulp kan krijgen

in een noten dop

mvg thijs



HappyFisherman

Goed bezig! Zijn er hier vast wel wat leden die je verder kunnen helpen...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

thijs pols

Rob bedankt voor de link. Snap niet dat ik daar overheen heb hunnen lezen, heb de site toch al meerdere keren voor gehad.
Er zijn er meerdere hier in de buurt dus zal zeker eens even bij een of 2 binnen lopen  om eens mee te kijken

mvg thijs


maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

drefter

Kijk eindelijk weer eens iemand hier uit de buurt welkom Thijs.

Gr Martin

aalbrecht

lijst van de vnv klopt niet helemaal wij uit tiel staan er niet bij omdat het hooft bestuur het zonde van het geld vond groet aalbrecht
vliegvissen is een passie

A{b}r{a}xa{s}

hoi Thijs, veel plezier hier toegewenst

thijs pols

bedankt voor het hartelijke welkom iedereen
denk dat ik het hier wel naar mijn zin ga krijgen

mvg thijs