Welkom Teunisvlieg

Started by Vliegvissers.nl Team, July 09, 2016, 15:34:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Teunisvlieg welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Teunisvlieg

Hallo iedereen op dit forum,

Mijn naam is dus Teun en ik doe aan vliegvissen sinds begin deze winter. Tot nu toe heb ik voor mijn doen al redelijk wat vis gevangen. Daarvoor heb ik een jaar met een dobbertje of klein kunstaas gevist maar meer dan vier vissen heb ik dat jaar niet gevangen. Vliegvissen lukt me echter veel beter, een van de leuke aan vliegvissen vindt ik dat je op alle vissoorten op de vlieg gevangen kunnen worden, hierdoor kunnen er ook wel interessante vangsten gedaan worden. Mijn derde vis op de vliegenlat was een snoek van 50 cm, gevangen op een knalroze garnaaltje van een centimeter groot.

Ik woon tussen de polderwaters van Bergen (nh), daar zijn gelukkig genoeg stekken. Helaas is forelvissen op geestmerambacht nog niet gelukt dus als iemand daar nog tips voor heeft... Ik hoop dat ik anderen nog veel (en anderen mij ook) kan helpen op dit forum en succes met vissen allemaal  ;D

ps. Waarom staat er eigenlijk geen vis tussen alle smileys?

groet, Teun.

Herman

Hey Teun
Welkom op t forum! Er zitten leden van t forum zat uit jouw buurt (volgens mij).
En kijk eens in het topic toer de ov van dit jaar eind septembert.
Veel leesplezier! En tot ziens
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

HappyFisherman

Welkom Teun en veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Raymond

::wtf::

Teunisvlieg

bedankt allemaal, wat bedoel je precies met toer de ov. Ik heb niks gevonden van september dit jaar.

Gert

Welkom Teun.
Hier de aankondiging voor de Tour de OV 2016:
Tour de OV 2016 deel 2

En hier een verslag van vorig jaar.
Was al de 7e keer, dus is wel meer over te vinden - ik denk dat er van elk jaar wel een verslag is.
Tour de OV 7 - Het Verslag

Groet,
Gert

Arie de Vries

Teun, welkom op het forum.
Groet, Arie

Gerrit59

Welkom op dit form Teun

Gerrit