Vangsten van het seizoen 2017

Started by Menno_siemensma, January 04, 2017, 09:08:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Plantje

Even naar je keyboard kijken, Mike...

De b zit vrij dicht bij de n en de s best wel dichtbij de a. Er zou zomaar "een streamer" bedoeld kunnen worden ;)

Mike

Dat dacht ik ook dus heb ik gegoogled op "eeb" streamer maar daar kwam niks uit.
Toen dacht ik dat een "eeb stresmer" misschien een of ander kustaas is voor de werphengel maar dat is het volgens mij ook niet.
Ik ben nu wel nieuwsgierig naar de eeb streamer eerlijk gezegd..
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Hendrik

Als je google`d op EP Streamer wordt er veel duidelijk  ::goodjob::

MarcelN


Hendrik


Bert J.

The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Timvanp

::new::

Alex

Al een paar keer op gekeken.
Mooie blog Tim ::goodjob::

En jaloersmakende hoeveelheid water bij jullie.

Groeten Alex

MarcelN

Gaaf hoor, maar laat 'Willem' dit maar niet zien ;D https://dutchflynatics.com/2017/06/19/seizoensstart-op-t-zoute/
Leuke blog, je moet er maar tijd voor hebben, leuk gedaan ::goodjob::

willem

 Een vis aan hangend aan zijn onderkaak, met of zonder kieuwgreep, is etisch niet te verantwoorden. Ondersteun een vis gewoon, simpel toch ? Of maakt zo'n hangende foto als de vis dood is, maar niet als deze nog leeft. Maar klaarblijkelijk moeten dit soort dingen hier gewoon kunnen.
Zo'n baars kan je gewoon uit het water pakken, achter de kop, kind kan de was doen. Of onthaak 'm gewoon in het water. Zo bijzonder groot zijn ze niet, toch ?

Dick

mee eens willem, word blijkbaar nog steeds niet begrepen

Gerrit59

Zeer recent nog weer op groot water gezien met een meter+ snoek. De vis werd hangend met de kieuwgreep vastgehouden en verder niet ondersteund. De vis stribbelde tegen en het kieuwdeksel scheurde geheel in c.q. er bijna van af. Omdat men zich er geen raad mee wist werd het kieuwdeksel er vervolgens afgesneden en de vis mocht weer zwemmen.
Het waren nog 'sport'vissers ook..... Triest en doodzonde......

Gerrit

iMarco

Gisteravond weer de Rijn eens een uurtje opgezocht. Het valt mij op dat de roofblei schittert door afwezigheid. Andere seizoenen zag ik beduidend meer actie...

Afgezien van enkele baarzen ving ik nog onderstaande mooie rijnforel....[emoji16]




Instagram: imarco76
Sent from Tapatalk

guidogast

Altijd leuk, mooi formaatje aan een lichte hengel.
::agree::

Menno_siemensma





Mocht ik zondag middag nog even bekijken.

Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

MartinT

Mooie vangsten Menno


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

guidogast

::agree::

OlafB

Gisteren in de IJssel ter hoogte van Zwolle voor het eerst een beetje succesvol geweest en een aantal mooie voorns (tot 30cm) en 2 baarsjes gevangen. Helemaal enthousiast naar m'n studiestad Wageningen gegaan om daar in de Rijn het ook eens te proberen. Helaas ben ik vergeten om iets essentieels mee te nemen de trein uit... mijn vliegenhengel van een half jaar oud.... :'( >:( Hij was niet meer gevonden door de medewerkers in de trein een half uur later.. Als iemand h???l toevallig in de trein van Zwolle naar Rotterdam rond 20:00 uur een blauwe A&M #5 koker heeft zien staan, dat is de mijne. Morgen en overmorgen nog de NS klantenservice bellen of hij toch niet ergens is gevonden en anders een maar nieuwe kopen.

Joost S.

Dat is flink balen Olaf. Hoop voor je dat die nog ergens opduikt.

guidogast

Ah super balen zeg!! Hopelijk krijg je m terug!
::agree::

Menno_siemensma

Quote from: OlafB on July 16, 2017, 22:47:48
Gisteren in de IJssel ter hoogte van Zwolle voor het eerst een beetje succesvol geweest en een aantal mooie voorns (tot 30cm) en 2 baarsjes gevangen. Helemaal enthousiast naar m'n studiestad Wageningen gegaan om daar in de Rijn het ook eens te proberen. Helaas ben ik vergeten om iets essentieels mee te nemen de trein uit... mijn vliegenhengel van een half jaar oud.... :'( >:( Hij was niet meer gevonden door de medewerkers in de trein een half uur later.. Als iemand h???l toevallig in de trein van Zwolle naar Rotterdam rond 20:00 uur een blauwe A&M #5 koker heeft zien staan, dat is de mijne. Morgen en overmorgen nog de NS klantenservice bellen of hij toch niet ergens is gevonden en anders een maar nieuwe kopen.
zet dit even apart topic voor in, en probeer toch bij ns wat info achter te laten. Dat is altijd zwaar K*T idd. :(
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

Vliegvissers.nl

Quote from: OlafB on July 16, 2017, 22:47:48
Gisteren in de IJssel ter hoogte van Zwolle voor het eerst een beetje succesvol geweest en een aantal mooie voorns (tot 30cm) en 2 baarsjes gevangen. Helemaal enthousiast naar m'n studiestad Wageningen gegaan om daar in de Rijn het ook eens te proberen. Helaas ben ik vergeten om iets essentieels mee te nemen de trein uit... mijn vliegenhengel van een half jaar oud.... :'( >:( Hij was niet meer gevonden door de medewerkers in de trein een half uur later.. Als iemand h???l toevallig in de trein van Zwolle naar Rotterdam rond 20:00 uur een blauwe A&M #5 koker heeft zien staan, dat is de mijne. Morgen en overmorgen nog de NS klantenservice bellen of hij toch niet ergens is gevonden en anders een maar nieuwe kopen.
Zou inderdaad even een apart topic aanmaken. Ben je ook lid van de Vliegvissers.nl Facebook groep? Plaats dan daar ook even een oproepje; dat is gemakkelijker te delen.

Plantje

Hoe je die voorns op de IJssel hebt gevangen ben ik ook wel benieuwd naar! Volgende keer als je op de IJssel bij Zwolle gaat vissen laat maar even weten :)

OlafB

Quote from: Plantje on July 17, 2017, 14:17:43
Hoe je die voorns op de IJssel hebt gevangen ben ik ook wel benieuwd naar! Volgende keer als je op de IJssel bij Zwolle gaat vissen laat maar even weten :)

Als ik weer een hengel heb laat ik het je weten haha. Maar dit was dus letterlijk de eerste keer dat ik een beetje succesvol was aan de IJssel na 15 sessies niks dus misschien ben ik niet de beste om van te leren ;p

Ook bedankt voor de tips, ik zal direct lid worden van de facebook groep en wat plaatsen!

Timvanp

::new::