pike mouse!

Started by wouter veuger, February 23, 2014, 16:30:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

wouter veuger

gisterenavond even zitten rommelen in mn bindhok, leverde een muis op die snoek moet gaan verleiden...
volgende week even proberen!


merijn1982

Erg mooi! Gaat zeker snoek vangen. Heb je de staart van zonker strip gemaakt?
Tight lines!!

Gerrit59

Prachtig gemaakt Wouter!
Ben ook benieuwd naar het staartmateriaal.

wouter veuger

Staartje is van zonkerstrip gemaakt idd, naderhand een Beetje  bijgekleurd met een marker,want hij was wel erg wit :o

Moet zeggen dat ikzelf het staartje eigenlijk niet zo mooi vind,volgende keer even wat anders bedenken...

catchem

Ik heb wel eens een reepje zeem gezien als staart, zag er erg realistisch uit.

Heintje Davids

Vermoed dat een reep palinghuid, geknipt in de vorm van een 'twisterstaart', ook een geweldige extra actie zal opleveren!

wouter veuger

ik zat zelf ook te denken aan een smal reepje leer idd,ik had ook al iets buitengewoon geschikts zien hangen in de kledingkast van mn vriendin,maar dat blijkt net nieuw te zijn ::)

@heintje: is palinghuid een beetje snoekbestendig denk je? ,ik heb het spul nog nooit vastgehad,maar wellicht is dat ook wel een goed optie ja.

Heintje Davids

Palinghuid is werkelijk loeisterk. Vroeger werden dorsvlegels met palinghuid aan elkaar gebonden! Droog is het heel stug maar zodra het nat wordt is het ontzettend levendig. En het geeft een vislucht af. Helpt misschien niet, maar kan zeker geen kwaad  :). Wanneer je het knipt in de vorm van een vraagteken gedraagt het zich als een twisterstaart wanneer je het door 't water trekt. Heb geen idee of het ook werkt met een muis, maar een beetje experimenteren en uitproberen kan nooit kwaad.

wouter veuger

klinkt goed heintje,thx voor het meedenken! ::goodjob::

Gerrit59

Wouter,

Even een bezoekje aan Xenos brengen. Bij de sieraden hangen armbandjes van reepjes kunstleer. Wat ik me kan herinneren ook in verschillende kleuren. En voor weinig! Heb ze een tijd geleden ook meegenomen.
Ideaal bindmateriaal voor de pike mouse!

wouter veuger

Ah kijk,ook een goeie tip,m'n vriendin even naar de xenos sturen dan ::agree::

Gracias amigo's !

Gerrit72

The only difference between men and boys is the price of their toys.

Rossie69

klopt heb ze ook gehad van een collega vliegvisser ;)
leer reepjes .

beetje 3 seconde op de onderkant van de staart smeren net na de haakbocht.
wil helpen ook voor om de haak slaan.

mooie knaagdier.