Het meest ideale winterschoeisel

Started by Inderk, February 04, 2012, 23:37:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

harlin

Quote from: Inderk on February 05, 2012, 20:49:22
Autorijden gaat echt niet met klompen aan.
Daar heb je weer leren klompsokken voor. ::muur::
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Inderk

Quote from: Gert on February 05, 2012, 21:49:15

Vroeger als kind wel veel op klompen gelopen, en zo'n blauw overalletje. En dat in de randstad ;D

Groet,
Gert
Jeugdtrauma?
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


DMeijer

Quote from: Gert on February 05, 2012, 21:49:15
Vroeger als kind wel veel op klompen gelopen, en zo'n blauw overalletje. En dat in de randstad ;D

Was bij mij ook zo vroeger, direct na schook direct de blauwe overalletje aan. alleen liet mijn moeder mij wel stevels  (...eeeuch laarzen) aantrekken. Bleef de overal langer schoon, na al het gewaad in de plassen op het land. Ja, toen had ik al voorliefde voor waden  ;D

Plantje

Quote from: HappyFisherman on February 05, 2012, 21:15:37
Ff oefenen heren. Gaat prima!
Waarom zou je oefenen op iets wat bagger is en waar bovendien een prima alternatief (echte schoenen) voor is?!?

Gert

Quote from: Inderk on February 05, 2012, 22:41:46
Jeugdtrauma?

Nu ik er over nadenk..... Vind het toch altijd apart volk dat op motortreffens en zo op klompen loopt. :D

Hilco

ja heel apart volk , net als dat volk wat in wonderlijke vaartuigen met rare stokken aan het vissen is   :P  :P  :P

HappyFisherman

Quote from: Plantje on February 06, 2012, 08:28:28
Waarom zou je oefenen op iets wat bagger is en waar bovendien een prima alternatief (echte schoenen) voor is?!?

En dat zeg je op een vliegvissersforum  :o
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Plantje

Jazeker! Ik weet ook wel waar je op doelt: er zijn manieren van vissen waarop je gemakkelijker vis vangt dan met vliegvissen. Maar toch is dat niet te vergelijken lijkt me zo...

Vissen met een vaste stok met maden is niet zozeer een alternatief...het is gewoon anders. Als je het doortrekt naar schoenen heb je verschillende soorten schoenen; de ene schoen is anders dan de andere. Maar gelukkig is een klomp niet zomaar "een andere schoen"! ;)

DMeijer

Quote from: Plantje on February 06, 2012, 09:44:24
...
Als je het doortrekt naar schoenen heb je verschillende soorten schoenen; de ene schoen is anders dan de andere. ...
Klopt als een bus, je hebt een linker- en een rechterschoen!

Hilco

Maar het is toch raar om steeds een schoen weg te gooien en er dan proberen in te stappen ........

Gert

Quote from: Hilco on February 06, 2012, 10:38:21
Maar het is toch raar om steeds een schoen weg te gooien en er dan proberen in te stappen ........

Nou breekt mijn hengel ;D ;D ;D

Hilco

 ;) 

over die vaste hengel gesproken , nu is het er echt de tijd voor  :-X

Marksman

Ik loop ook op houten klompen en een zere wreef krijg je minder snel met geitewollen sokken aan en auto rijden dus op de sokken.


HappyFisherman

De laatste x dat ik mijn klompen uit heb gedaan bij het autorijden was ff spannend. M'n rechterklomp was onder het rempedaal geschoven, kon nog net op tijd dat kl*teding wegschoppen!! Ik doe ze echt niet weer uit HAHA!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Marksman

Misschien klompen achter je zetten?

Koen


Plantje

Quote from: Marksman on February 07, 2012, 22:25:24
Misschien klompen achter je zetten?
Nogmaals: waarom überhaupt op klompen lopen? Ik draag schoenen...lekker handig! Die hoef je namelijk niet uit te doen als je wil auto rijden; ideaal! En geen gevaarlijke situaties! (Althans...niet door het schoeisel ;) )

Hilco

houten klompen bescherme je voeten rondom tegen stekende objecten en het ventileert goed.
je doet ze makkelijk aan en uit.

ik zie wel voordelen.....

HappyFisherman

Ik had met stratenmaker elke 3 weken een nieuw paar nodig :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Marksman

Ik mag niet met schoenen door het huis en klompen trek je lekker makkelijk uit.
Quote from: Plantje on February 08, 2012, 08:55:13
Nogmaals: waarom überhaupt op klompen lopen? Ik draag schoenen...lekker handig! Die hoef je namelijk niet uit te doen als je wil auto rijden; ideaal! En geen gevaarlijke situaties! (Althans...niet door het schoeisel ;) )

Hilco

Marksman=Moslim   of Marksman= getrouwd met strenge vrouw  :P

Marksman


Hilco

ideaal, hoef je zelf niet meer te denken , heerlijk !!

Wilco

Quote from: Hilco on February 08, 2012, 21:58:36
ideaal, hoef je zelf niet meer te denken , heerlijk !!

Lotgenoten ????

harlin

Quote from: Marksman on February 08, 2012, 21:33:17
Ik mag niet met schoenen door het huis en klompen trek je lekker makkelijk uit.
Het zelfde als ikke, alleen die van mij zijn wat zachter.  ;)
otw: wie zijn gemak niet zoekt is lui, en je kan snel verkassen.  ;D
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN