ook een mooie

Started by maurice, December 11, 2011, 13:39:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

John

Mooie vliegen Bram,  ::duim::

Ga je ze binnenkort uitproberen?? :)

Hans-oet-remunj

zojuist een paar vinyl eenmalige handschoenen gescoord hier vlak over de grens bij de real in DLD
(spontex vinyl einmalhandschuhe) .... stond in het hoekje latex vrij antiallergeen

is een beetje rekbaar spul, minder rekbaar dan latex...wel sterk en als je het nat maakt wordt het nog iets transparanter... (droog is het 50% transparant, stukken meer in elk geval dan de standaard latex)

ga straks eens knutselen.... :)

lijkt me ook wel iets voor vlokreeft dakjes...

Bone F

Body Glass van Traunriver Products, als dat nog bestaat en anders is er misschien wel een andere leverancier.

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Hans-oet-remunj

Ja dat zijn leuke vliegjes...

TIP: ik zag zondag transparante vinyl handschoentjes nu ook bij de action. hele doos voor een paar euri.... (handig voor clubverband..)

BV

Bert,

derde hobby in aantocht?

Latex-fetish!!   ;D ;D

Wel heel mooi

HappyFisherman

Lichaam van latex en daarover een dekschildje van latex handschoen. Afwerking is ruk, maar het idee werkt wel geinig. Dekschildje voorin inbinden, naar achter slaan, rib er over en naar voren slaan. Voorin 2 slagen binddraad en weer naar achter, rib er weer over en weer naar voren enz enz. Ik krijg het alleen weer voor elkaar om geen ruimte voor een fatsoenlijke thorax over te houden :D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

forel

lijfje van Flexi-Body medium-olive dekschildje van palinghuid en de thorax van Opossum dub naturel en aan de zijkant wat  patrijsveertjes