Welkom Hendrib

Started by Vliegvissers.nl Team, July 06, 2012, 12:29:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Hendrib welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Hendrib

Halloallemaal.
Mijn naam is Hendri 30 jaar oud en kom uit drachten (friesland).
ik vis al ong. 25 jaar. maar was vooral de laatste jaren aan het snoekaarzen en karper vissen.
ik ben nog helemaal nieuw in het vliegvissen en ik wil graag een cursus volgen maar kan hier geen vereniging vinden in de buurt.
of is het je zelf goed aan te leren?

gr hendri


forel

 Welkom Hendrib

in Assen heb je wel een vliegvis vereniging.
http://hsvnnvv.mijnhengelsportvereniging.nl/

Gerrit72


WELKOM HENDRIB! YO, WEER EEN NOORDERLING ;D

Quote: of is het je zelf goed aan te leren?

Dat zou ik je afraden, je leert ook snel fouten aan. Of raakt gefrustreerd als het niet lukt.
Met een beetje hulp kun je heel snel succesvol van start ::)
Probeer op z'n minst aan te haken bij iemand met ervaring.
Baggelhuizen is een echte aanrader (veel vissers, kunde en een actieve vereniging).
Mogelijk is er ook iets dichter bij je huis (hopelijk reageert iemand uit jouw omgeving).

Rond Drachten genoeg water voor de vlieg, heb er vroeger wel gevist, mooi hoor ;D

Goed dat je je voorstelt :), dat is (helaas) de laatste tijd niet meer vanzelfsprekend :(
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Hendrib

Thanks. Ik hoop dat er iemand in de buurt is die me de basis wil leren. De cursus in assen kan ik pas in 2013 terecht. :( ik heb nog een mailtje naar iemand gedaan, Ff afwachten of hij reageerd.

Hendrib

Vandaag m'n 1e hengel gekocht bij hengeldiscount. Gelijk een korte les gekregen top service. Volgende week weer een les. ::dance::

Zeenimf


Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry