Welkom vliegvisgek

Started by Vliegvissers.nl Team, December 23, 2010, 21:43:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo vliegvisgek welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


vliegvisgek

hallo moest eerst effe wennen aan de nieuwe site de oude was zo simpel maar goed welkom weer mede vliegvissers ::)

Sieger

Deze ook hoor... ff opnieuw de weg leren en dan went het zo...

Welkom terug... :)


Sieger

vliegvisgek

dank je wel wennen hoor maar goed we zijn er weer ;)

Sieger

De hoofdstukken zijn allemaal hetzelfde Jeroen...

Bovenaan onder je naam kun je "Show unread posts since last visit." aanklikken... dan zie je de nieuwe berichten sinds je laatste bezoek.. en
helemaal onderaan zie je ook de laatst bewerkte berichten staan...

Met de instellingen kun je ook veel doen. Vooral bij Profile... Kijk maar eens rond. Als er vragen zijn, stel ze gerust. We proberen ze zo goed mogelijk te beantwoorden...

Veel plezier... ;)


Sieger

vliegvisgek

engels praten gaat me goed af maar lezen niet dus heb ik vertaler er op zitten nu werkt prima en makkleijk :P

Sieger

Mooi zo Jeroen... hoe heb je dat gedaan...?


Sieger

vliegvisgek

google daar vertaler ingevoerd en dan effe zoeken en bingo mocht het niet lukken zal ik de link effe zoeken :o

Sieger

Gaat inderdaad goed Jeroen... soms wel een beetje 'rare' vertalingen, maar wel goed te doen zo... Zet hem anders ff bij de Helpdesk als tip... Zijn er vast nog meer die dit handig vinden... (wil ik ook wel doen, maar dan ga ik met jouw tip aan de haal...)


Sieger

vliegvisgek

gewoon doen altijd goed jij of ik geen probleem sieger :P

Sieger

Oke ik ga het posten....!


Sieger