Nieuwe fora

Started by hilco, March 15, 2013, 23:40:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hilco

Naast het Nieuwe forum van Rob Classic Flytying  is er nu ook ineens het Team Put forum. (het put forum zegt zelfs dat ze alternatief zijn voor dit forum)

Het wordt nog druk in forum land........... :o


Beertje

#1
Het lijkt mij een aftreksel van dit forum. ???


http://www.completefisher.com/forum/index.php
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

ben

@ Beertje; Heeft dat fora ook leuke uitstapjes naar Baggel??? ::blabla::

harlin

Quote from: Beertje on March 16, 2013, 00:10:29
Het lijkt mij een aftreksel van dit forum. ???
Is daar dan wat mis mee Beertje??

Geeft wel een vertrouwd gevoel,  ;D
is net zoiets als de DGV was.   ;)

M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

ben

Quote from: Rob van H. on March 16, 2013, 00:46:40
Classic heeft dat niet nodig, we hebben het OVM, De Noordzee, De Eifel, Kluizen en La Strange eventueel nog De Wranghe en voor de winters hebben we de Eemhof en al het "vrije" water in Nederland ;)

Ohhhhh ;) ;) ;) :) :) :)

Gert

Ach, als op dit forum ook maar alles gepost wordt wat ik weten moet, want ik ga ze niet elke keer allemaal doorspitten :o

Maar die van Rob bestaat toch al langer? Kan alleen weinig lurken daar, want het meeste zit "op slot" en ik heb me nooit aangemeld.

Groet,
Gert

ben

Ach laten we straks maar weer een vissie gaan vangen, trusten!!!

Plantje

Dit lijkt me een goede ontwikkeling!

Als er op dergelijke nieuwe fora een andere sfeer heerst en andere omgangsvormen zijn is dat een goede zaak. Mensen hebben dan meer keuze en kunnen zich aanmelden voor en reageren op een forum waar ze zich prettig bij voelen. Voor ieder wat wils!

Succes mannen! Laten "we" elkaar vooral niet in de wielen rijden en gewoon een aanvulling op elkaar zijn!

hilco

Quote from: Beertje on March 16, 2013, 00:10:29
Het lijkt mij een aftreksel van dit forum. ???


http://www.completefisher.com/forum/index.php

dat forum draait op dezelfde software   vandaar dat het hetzelfde uiterlijk heeft.


hilco

Het Put forum bedoelde dat ze ook gewoon een leuk forum zijn /worden over vliegvissen .

Veel succes en plezier met  het forum Jordy Put !

Raymond

Volgens mij is het in dit land toch gewoon toegestaan om een eigen forum op te zetten? Ik zie het probleem niet...  ???
::wtf::

Plantje

Precies Raymond. Zo zie ik dat ook.

catchem

Quote from: Rob van H. on March 16, 2013, 01:28:33
Voor sommige hier misschien wel aantrekkelijk, men moet zelf maar uitmaken of ze daarbij horen, daar kan en wil ik niet over oordelen!!!!

Maar als ik niet zie wat jullie doen, hoe weet ik dan of ik erbij zou kunnen oren?  ???

Plantje

Catchem, als je daar vragen over hebt kun je het beste even een mailtje naar de beheerder van dat forum (Rob volgens mij in dit geval) sturen.

Dit forum is denk ik niet de juiste plaats om het beleid van andere fora ter discussie te stellen.

catchem

Het is niet mijn bedoeling om het ter discussie te stellen, maar meer een uitnodiging om zijn forum aan te prijzen.

Plantje

Okie. Lijkt me prima.

Er worden hier wel meer tips van leuke sites en fora gegeven.

harry

leven en laten leven  toch?  :)

hilco

Ja, daarom heb ik dit topic aangemaakt, om te laten zien dat er meer forums zijn.  ::goodjob::

en dat is prima !!


hilco

Quote from: Raymond on March 16, 2013, 09:35:30
Volgens mij is het in dit land toch gewoon toegestaan om een eigen forum op te zetten? Ik zie het probleem niet...  ???

is er ook niet  :P

harry

je moet gewoon gebruik maken van de mogelijkheden die door verschillende fora geboden worden

en vind je het niks dan ga je er gewoon niet meer heen

is makkelijk toch


hilco


Beertje

#21
Quote from: Hilco on March 16, 2013, 08:35:06
dat forum draait op dezelfde software   vandaar dat het hetzelfde uiterlijk heeft.
Nou Hilco, dan heb ik het dus goed gezien. zelfde layout.
Men hoeft ook niet direct in de verdediging stand te gaan,Ik bedoel er niets negatiefs mee. :)
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

hilco

gewoon account  maken .

heb je lekker veel leesvoer als je je verveelt.


TuynmanM

Heb ik ook gedaan en mijn gedachte was hoe meer forums des te meer informatie en kennis,en dat is voor een beginner altijd leuk..

hilco

kraken hoeft hier niet  :P