Rene Koops Individual World Champion!!

Started by mrproper, January 23, 2014, 02:55:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mike

Het was niet mn bedoeling om een negatieve discussie ofzo te beginnen.
Het viel mij gewoon op dat er in heel veel racties op een bepaalde manier toch een soort ongenoegen met wedstrijdvissen wordt uitgesproken, ondanks dat de reactie verder wel lovend is.
Ik citeerde toevallig Sieger maar ik bedoelde niet hem persoonlijk.
Ik las bij zeker 5 of 6 reacties, misschien meer, dat toch even te kennen gegeven moest worden dat ze het zelf eigenlijk maar niets vonden. Ik vroeg mij af waarom dat zo is.
Als ik het draadje zo is door lees begrijp ik dat dat competiviteit bij sommige als onprettig wordt ervaren. Niet alleen bij vissen. Dat kan nog een lange dicussie worden maar dan zijn we wel weer ver off topic idd.

Dus weer on topic, Renee..,  ::goodjob::
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

wouter veuger

ah wat een fijne discussie weer ;D, ik zie mijzelf ook niet aan viswedstrijden meedoen in welke hoedanigheid dan ook,dat komt puur omdat voor mijzelf  de begrippen "vissen" en "wedstrijd" 3 werelden uit elkaar liggen.

maar dat doet geen afbreuk aan het feit dat dit een hele knappe prestatie is van rene,gefeliciteerd hoor :)  ::agree::

Rena

Gefeliciteerd, een prestatie waar we trots op mogen zijn.

Vis zoals je wil, en behandel de vis met respect.
Ieder zijn meug of meun ;)

TL Peter


Kampo

ik wou dat ik wereld kampioen was geworden endat er zo op gereageerd werd  was ik toch wereld kampieon ,(eenzeer mooie uitslag voor de heerkoops jaloers en zo te lezen meerderen)
nogmaals van harte
kampo

Team

Rene Koops ::rij:: ::proost:: ::top:: ::top::
NUNC  AUT  NUNQUAM

jc

Gewoon Rene feliciteren met deze topprestatie  en geen nodeloze opmerkingen reacties , denk gewoon eens na

welke technieken materialen er zijn gekomen door de wedstrijd vissers , kijk eens wat je zelf hiervan gebruikt , cq

heb afgekeken !!!!!

Een bijna ex wedstrijd visser ,

grtz Johan .

JB

Quote from: jc on January 24, 2014, 17:40:18
Gewoon Rene feliciteren met deze topprestatie  en geen nodeloze opmerkingen reacties , denk gewoon eens na

welke technieken materialen er zijn gekomen door de wedstrijd vissers , kijk eens wat je zelf hiervan gebruikt , cq

heb afgekeken !!!!!

Een bijna ex wedstrijd visser ,

grtz Johan .

1. ::agree::
2. René gefeliciteerd
3.@ Marten, volgens mij is dit toch echt een algemeen geplaatste oproep en niet gericht tot één persoon
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)