Welkom dwight

Started by Vliegvissers.nl Team, February 17, 2013, 21:07:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo dwight welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


dwight

dag allemaal,

ik ben Dwight 34 jaren jong :o vroeger was ik aardig fanatiek met het vliegvissen,en dan voornamelijk op forel,vlagzalm,enz dat deden we veel in de kleine riviertjes die Duistland rijk is! hier in Nederland jaagde ik op de grote ruisvoorn en zo nu en dan viste ik op een forellenvijver...toen kreeg ik de karpervirus die is zo'n 20jr gebleven,sinds een jaar of 4 ben ik zeer fanatiek aan het roofvissen geslagen. jaag met name op de snoek,maar nu komt het je kan ze ook heel goed vangen met een streamer :) dus ik wil het vliegvissen weer gaan oppakken,maar ik weet even niet zo goed waar ik moet gaan zoeken,dus kwam ik hier terecht! hoop hier een hoop informatie te kunnen vergaren,om weer aan de slag te gaan met deze mooie visserij!

weet niet of dit mag,maar ik heb nog een mooi vlieghengeltje staan die ik niet gebruik. het is wel een oudje maar helemaal nieuw,het is een Bob Church hengel, 8ft 4/5/6 aftma van hoogwaardig carbon IM6. heb hem daadwerklijk 1x gebruikt en dat was om hem te testen achter in een steeg,van de hengelsport zaak...zou graag hem willen ruilen tegen een mooie beginner set die bedoelt is om grote streamers weg te zwiepen!

nogmaals hoop een hoop te leren hier!

Gr Dwight

Canadian_Streamdance

Welkom Dwight veel lees en post plezier hier op het forum! ::welkom::

ben


Beertje

Welkom hier op dit forum.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

dwight

dank jullie wel allemaal! :)weet iemand wat informatie over deze hengel(Bob Church Denver 8ft #4/5/6),heb al wat zitten googlen maar kan er weinig zinnigs over vinden...alvast bedankt!

Gr Dwight

Gerrit72




;D DWIGHT WELKOM!  ;D

De hengel ken ik niet, maar kan me gezien de hoeveelheid forummers hier, niet voorstellen dat niemand de hengel kent.
Hoop dat iemand je verder kan helpen.

Streamer info en/of streamer sets, daar is wel genoeg over te vinden op dit forum.
Veel succes! Streameren is echt geweldig!
The only difference between men and boys is the price of their toys.