Welkom paul de bruijn

Started by Vliegvissers.nl Team, January 04, 2016, 12:56:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo paul de bruijn welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


paul de bruijn

Goeiemiddag!Gezien het feit dat ik nieuw ben en de site nog aan het verkennen ben,waar kan ik wat persoonlijke info kwijt voor een korte introductie?

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

paul de bruijn

Naam is Paul de Bruijn.
Jaartje of 12 geleden begonnen met vliegvissen,voornamelijk op de wat grotere soorten.
1 trip naar Canada gemaakt en ondertussen een keer of 15 Denemarken,keer of 12 in Spanje.
Uiteraard veel op het verlanglijstje,maar wie niet?
Zelf binden lollig,zeker als je er goed op vangt,maar dat is een kwestie van proberen.
Verder is struinen met de pen leuk,beetje met kunstaas en zomermaanden met klein kunstaas langs de kust.
Dit jaar hopelijk 2 keer Funen,maar dat zien we wel.
Iedereen in elk geval strakke lijnen toegewenst!!

Beertje

Welkom Paul op dit forum.  ::welkom::

If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Raymond

Welkom Paul, veel plezier hier op het forum en uiteraard bij het vissen... :D
::wtf::

Gerrit59

Welkom op dit forum Paul!

Gerrit

HappyFisherman

Welkom en veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

gijsie20

Welkom hier!

Waar vliegvis je dan op in Spanje? Lijkt me ook wel eens interessant, vrouw lief zou graag weer eens naar Spanje gaan.
Ik heb wel wat leuke stukjes gezien/gelezen over riviertjes in de pyreneeën.

Maar als ik aan Spanje denk en grotere soorten dan komt metname karper en meerval in me op?


groet

paul de bruijn

Had een goede vriend in zuid spanje wonen en daar liep een riviertje,de rio guardiaro.Bomvol met barbeel,karper.Niet groot,wel veel.En ik zat daar vlak langs de kust,dus al snel in de haven belandt.
Harder,zeebaars,soort van bream,en nog vele voor mij onbekende soorten.
Mooiste vond ik met een drijvende lijn en een kleine haak een hele zachte broodvlok.Ik weet t,not done voor vliegvissers,maar je vlok genomen zien te worden door een horde harders........en boven de 50 cm gaan ze er echt goed op!

paul de bruijn

En zeker op zee kun je echt van alles vangen,havens of structuur zijn topstekken.6 of 7 is top.Denk er wel aan dat zeker in zuid spanje de temperatuur flink kan oplopen,een tropenlijn is geen overbodige luxe.
In de zomer dan.
En dan kan je echt leuk vangen.Teruggooien word dan weer niet zo gewaardeerd ben ik achter gekomen,hoop nieuwe woorden geleerd :)
Maar dat is niet mijn probleem.
Maar nogmaals,je kunt er echt leuk vangen en met een hele simpele uitrusting

Arie de Vries

Moi Paul, welkom hier op het forum
Groet, Arie