Ben weer uit het ziekenhuis

Started by Gewo, February 11, 2011, 00:50:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Gewo

Hoi mannen en dames,

Ben weer thuis, zit met het enige pootje omhoog.
Ze hebben een 'prop' uit mijn voet gehaald ter grootte van een golfbal.  Volgens de arts zag het er niet uit als kanker maar het wordt toch opgestuurd ter analyse.

Zit zoals gezegd met de poot omhoog in het gips. De pijn valt erg mee is gewoon zo'n zeikpijn. Helaas is het niet gelukt om iets meer aan mijn voet te doen. Had gehoopt dat hij met wat bouten en moeren mijn voet iets meer kon fatsoeneren. Jammer genoeg is alles zo vergroeid en broos dat hij er niets meer aan kan doen. De bedoeling hiervan was dat ik weer op het pootje kon staan en met de prothese aan de andere een waadpak aantrekken en hup de plomp in. Helaas het is niet anders

Voorlopig zit een lijntje werpen er dus niet in, ben zeker nog zes weken uit de roulatie.

Rossie69

jezus

Gert kerel.

das weer wat dan,heb niks van mee gekregen.

Beterschap man.

tis toch nog geen weer om een lijn uit te gooien.
kalm aan.



Sieger

Jeetje man... als je in die hoek zit krijg je ook alles op de kiezen... Nou gelukkig weer thuis en rustig aan beter worden... Zet hem op Gert... ::duim::


Sieger

Zeenimf

Gewo,dat is ook weer wat.

Jammer ,dat het van je voet niet gelukt is.
Ik wens je heel veel sterkte en beterschap.

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

A{b}r{a}xa{s}

Welkom terug Gert en beterschap gewenst !!
Als het vissen nog niet lukt, dan maar veel forummen he :)

Jan Muisers


Beterschap, Gert

"Als het vissen nog niet lukt, dan maar veel forummen, he "  en de gebonden vliegjes laten zien  ::duim::

Wilco

Gert,

Had er niks van meegekregen maar dat gebeurt wel meer :-[ :-[
Heel veel sterkte  ;) en beterschap  ;) gewenst.
Misschien een optie om deze zomer jou in de BB te zetten en dan bij bv Fleonice met meerdere fora gangers te gaan vissen ??? Dan heb je genoeg hulp om je heen.



hannus

nou Gert,
ik wens je ook sterkte en beterschap! Ik hoop elkaar eens te zien, bij een of ander evenement, als het niet te ver weg is. Ik denk dat Patrick me dan wel even mee wil nemen.

Inderk

Snotvergeemie Gert,

Jij bent al iemand die niet snel opgeeft, en al veel teleurstellingen in je leven hebt gehad.
Nu dit weer. Ik weet dat je niet zielig doet en wilt zijn en ook niet op die manier behandeld wilt worden......
Maar ik heb het wel met je te doen.
Sterkte kerel!
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Marksman

Hallo Gert, Ondanks dat ik je niet persoonlijk ken, wens ik je een zeer spoedig herstel van de ongemakken toe.

Groet Erik

DMeijer

Gert,
We hebben mekaar nog gesproken op de forumdag. Het is wel gebleken dat je niet een zielepoot wil uithangen. Maar ... het is ook niet niks wat je meemaakt :o. Ik wens jou heel veel sterkte en beterschap.

Er komt vast wel weer een gelegenheid, dat je dan wel mijn naam onder een foto zet.  `Bloos`  :-[ ken ik niet.

Een positieve groet,
DMeijer


maurice

Gert, doe het kalm aan.
beterschap en sterkte.

deze zomer nog genoeg tijd voor het zwiepen van een lijn
::bbq:: ::proost:: ::proost::

melvinv


johannes

god bedring du

veel sterkte

groeten johannes

vliegvisgek

beterschap man hopende dat de mooie verhalen en wat foto,s je wel met de gedachten bij het oh zo mooie vliegvissen houden sterkte nogmaals ;)

Bert J.

The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

leo

jeetje , wat lees ik nu weer ,  beterschap man :o

pas

beterschap man ik hoop dat het niks ernstig is
gr pas
::wtf::

Marco

Hoi Gert.
Ik wist niet dat je al zo snel naar het ziekenhuis moest.
Daarom was het zo donker in je kamer geen licht van een loep.
Ik kom gauw langs.
En als ik iets kan doen weet je me te vinden hoop ik :)

harlin

Quote from: Wilco on February 11, 2011, 10:00:43
Misschien een optie om deze zomer jou in de BB te zetten en dan bij bv Fleonice met meerdere fora gangers te gaan vissen ??? Dan heb je genoeg hulp om je heen.
Ben je nu helemaal besodemieterd,  ;)
dat met de BB is een leuk idee,
maar wat dacht je van de periode als de schaatsbaan open is ::badgrin::

Bij de ingang een verhaaltje blabla, en ze zover krijgen dat ie met een prikslee de baan op mag.
Of met zijn rolstoel met spikes bekleden.
Als hij er af moet omdat de baan kapot gaat:  bij de brug linksaf en zo de BB in.

Gewo, sterkte met alles.
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

peter

Hee Gertje je mot vaker die muil open doen dan weten we hiero ook wat maar ja zo ben jij .

In ieder geval veel sterkte ermee en gezond weer op je rolstoel Kerel

De Mazzels
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Forelletje

Je krijgt echt alles voor je kiezen Gert.....beterschap pik

Richard

Arno

Jemig Gert er blijft je niet veel bespaard.
maar gelukkig weer thuis en nu maar aansterken en op naar de waterkant
doe rustig aan en beterschap toegewenst.

Gr Arno

cojac

Heel veel sterkte Gerth en hou de kop erbij,
veel strakke lijnen en krakende hengels gewenst  gr. cojac

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::