BBten op de Eemhof

Started by hendri, February 11, 2011, 00:20:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hendri

gister samen met nick naar de Eemhof geweest om weer eesn te BBten.
nou ik hou het kort, het was super! op een paar klijne dingetjes na. namelijk, nick zn bb liep langzaam leeg, mijn waadpak liep, langzaam vol.
juist, nick had waarschijnlijk de dop er niet goed op gedraaid, en ik heb zekerweten een gaatje in de knieholte van mn waadpak. maar ondanks dat hebben we heerlijk gevist en gevangen.
nick kwam op een totaal van 7 stuks waaronder 1 hele mooie dikkerd, en een hele mooie bruine met haakbek.
ik bleef op 6 stuks steken en ook voor mij een mooie bruine!
nick zn strategie vanaf het begin af aan zinklijn en muddlertje.
ik ben eerst begonnen met een forse wooly bugger en intermediet.
na een aanbeet en daarna niet meer ben ik ook over gestapt op zinklijn en muddler.
de foto's vertellen de rest van het verhaal. ;)
































en dat allemaal op 1 vlieg. 8)


nick, ik heb genoten jonge! en ik denk jij wel netzo.
groet hendri

peter

H3 schiterende haakbek ook voor jouw en wel een beetje kort verslag maar we heel lekker en toch wel een beetje jaloers op die mooie vissies HaHa waar is de rest nu toch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hAHa gemeen he van die Purmerender
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Sieger

Lekker dagje geweest Hendri mooi weer en mooi gevangen... Mooie vis ook!!!


Sieger

Rossie69

#3
nou daar gaat ie weer.

allemaal naar de eemhof.

zo hoor je rare verhalen van niks meer uitzetten en weet ik het allemaal.

nou tegendeel bewijst het maar weer.

goed gedaan jongens.
die foto met de bek vol van die bruine forel das wel leuk hoor,die had honger.

mudlers foto minder,had ik de deksel van dicht geklapt ;)

oja knieholte lek he ?
weet het antwoordt al.
te veel snoek onthaakt vorig jaar hahahahha

hendri

Quote from: peter on February 11, 2011, 00:25:48
H3 schiterende haakbek ook voor jouw en wel een beetje kort verslag maar we heel lekker en toch wel een beetje jaloers op die mooie vissies HaHa waar is de rest nu toch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hAHa gemeen he van die Purmerender

in totaal hebben we met zn 2en om en nabij de 50 foto's geknipt. en die ga ik egnie allemaal plaatsen hoor. de eerste poging voor dit verslag ging op het eind ook al mis, vandaar de korte versie. grrrr  >:(

maar wel genoten ja! heerlijk weertje sieger, alleen jammer dat er ook water aan de binnenkant van mn waadpak zat. haha
maar eens kijken of er nog een middeltje voor is.
als iemand een iedee heeft om te plakken ofzo, altijd welkom. het gaat om een ademend waadpak.


Wilco

Quote from: hendri on February 11, 2011, 00:42:21
als iemand een iedee heeft om te plakken ofzo, altijd welkom. het gaat om een ademend waadpak.

Misschien met Bug Bond ???

HappyFisherman

Simson bandenplak :D
Ik denk dat BB idd wel kan lukken, maar wordt dat niet te stijf?
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Troutbuster

Mooie plaatjes, mooie vissen, gave vliegen!!
Toppertje Hendri!! ::top::

Jan
"Petri Heil"


vliegvisgek

niks mis mee ondanks wat kleine mankementen wat me wel opvalt dat jullie geen kanjers hebben gevangen maar goed vis vangen blijft gaaf groot of klein :)

weerwolf

Hendri,

Ik heb een neopreen pak al eens succesvol gerepareerd met Bison Rubber Repair. Ik heb pas nog zo'n tube bij jou in het dorp gekocht.
Kost 8 euro dacht ik,maar je bent ook welkom om de tube op te halen en te proberen.

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Bert J.

The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

pas

netjes hoorleuk foto verslag
::wtf::

hindick

kijk kijk daar doe je het voor.
krijg zelf haast zin om ook een forele put te gaan af dreggen.
was vorig jaar goed bevallen.

mooie foto's en mischien dan och ook maar een paar mullders bouwen

vliegvisgek

heb het niet over de ronde bleek evert heb bij de eemhof of de kool veel grotere gevangen ik vind het mooie vis maar niet echt groot  ???

Rossie69

eind 90 zwommen er grote steelheads rond,zwaarste die ik er ving was rond de 6 kilo,die ving je nog op een zalmeitje.
dat was knokken,die springen lekker.
maar Eemhof heeft best mooie vissen zwemmen.

4 kilo vindt ik wel een leuk formaatje ;)
maar klopt wel wat vvg zegt,ze zijn dr wel is groter geweest.


Patrick(WF)

Mooie vissen Hendri. Jullie hebben je wel vermaakt zo te zien.
Goed om te lezen dat er weer knap gevangen word op de Eemhof.
Is voor mij toch de dichtstbijzijnde put om heen te gaan.
Groet Patrick

Rossie69

nee niet van die hele grote.

zal is kijken of ik die oude foto,s nog kan vinden.
daar sta ik nog wel met een kromme hengel met zo,n beest dat tussen me benen door zwemt.
das de eerste keer dat ik kennis maakte met de steelhead

hendri

bij de eemhof worden over het algemeen forellen uitgezet rond de 2 kilo. dat werdt me door de vrouw verteld die met ons afrekende.
zo af en toe hebben ze eens een serie van een slagje groter,zeg maar ruim 3 kilo.

@ jeroen, groote van de vis maakt mij niet uit.  ik vang liever 1tje van 1,5 kilo met volgroeide staart en vinnen dan zon 5 kilo badkuipforel met afgestompte vinnetjes en zonder staart.

HappyFisherman

Ben ik het helemaal mee eens Hendri.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rossie69

kijk das ook weer een .

ben ik dan wel weer met hendri eens.

maar als het voor de ton of pan gaat maakt me dan weer geen ruk uit,al hebben ze 4 kante staartjes of driehoekkoppies.
gaan ze toch in de koelbox.ja eemhof is me bekent qa smaakie



HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

ErickW

Super mooie dag gehad heren, zeer mooie vissen....en muddlers. Wat voor een zinklijn gebruik je H3 en welke intermediate?

hendri

euh erick, ik heb 2 zinklijnen. op mn #5 een teeny t130, op mn #7 een airflo depthfinder, bevallen me allebij supergoed.
de inter die ik heb is een lijn van shakespeare, die heb je al voor 2 tientjes geloof ik.

vliegvisgek

ja hendri dar zit wat in maar de forel is ook erg mooooooi hoor maar viel me op dat ze niet echt groot of dik waren en dat was 2 jaar geleden nog wel anders maar goed liever een mooie volle gezonde forel wat je al zei dan een 5 kilo misvormde (die best leuk kan zijn) ::)

maurice

mooie plaatjes Hendri.
geweldige vissen.
::bbq:: ::proost:: ::proost::