Een gewaarschuuwd mens telt voor .....

Started by Wilco, February 09, 2011, 18:29:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Wilco

 ::geweld:: ::geweld:: ::geweld:: Ongeveer 3 weken geleden heb ik haken besteld bij http://www.hetvliegvisparadijs.nl/webshop . Ze moeten of nog uit Japan komen of het ijzererts moet nog gedolven worden maar tot op heden geen haken. ::geweld:: ::geweld:: ::geweld::

Al 2 weken wordt er niet meer gereageerd op mails en vandaag kwam ik tot de ontdekking dat zijn telefoonnummer is afgesloten.

De link van van meneer Th. Buijs heb ik al verwijderd. Morgen ga ik proberen het geld via PAy pal terug te krijgen en ik ga aangifte doen van diefstal/ bedrog/ of wat maar van toepassing is , bij de Politie.

Mede vliegvissers u bent gewaarschuuwd. Als je dan alsnog je geld kwijt wilt kan je dat zonder problemen storen op mijn rekening.

bazookadude

altijd rot al dat gebeurt, vaak zijn bedrijven al falliet verklaard en dan nog innen ze op deze manier op de valreep nog ff wat centen.

hoop dat je je geld terug krijgt, maar via paypal moet dat lukken lijkt me

Sieger

Kl....  >:(  Wilco... Je had er nog wel hhop op dat je een goed adres gevonden had... Mmmmm Ga de link maar snel verwijderen uit de favorieten..

Succes met de strijd... ???


Sieger

leo

had laatst voor het eerst iets besteld via internet wat haken bij een particulier, denk ik.
na mijn bestelling  kreeg ik een berichtje dat ik zoveel euro over kon maken.
heb toen een bericht gestuurd dat hij kon leveren maar dat ik pas betaal na ontvangst.
ik vind dit eigenlijk niet meer dan normaal dat er eerst word geleverd en dan betaald. kun je je hier niet in vinden dan lever je toch niet.

Plantje

Quote from: leo on February 09, 2011, 21:20:32
had laatst voor het eerst iets besteld via internet wat haken bij een particulier, denk ik.
na mijn bestelling  kreeg ik een berichtje dat ik zoveel euro over kon maken.
heb toen een bericht gestuurd dat hij kon leveren maar dat ik pas betaal na ontvangst.
ik vind dit eigenlijk niet meer dan normaal dat er eerst word geleverd en dan betaald. kun je je hier niet in vinden dan lever je toch niet.
Als je via Marktplaats oid iets verkoopt kan dat. Hangt ook een beetje van het bedrag af. Boven de 100 euro ga ik het eigenlijk altijd wel zelf even halen.

Als ik bij een webshop bestel betaal ik vaak met credit card of via directe overboeking. Daar heb ik ook bijna nooit problemen mee gehad.

Wat ik vooral jammer vind is, dat ze niet eens de moeite nemen om Wilco even te laten weten hoe de vlag er bij hangt!

mrproper

#5
..

mrproper

#6
..

mrproper


Rossie69


mrproper

Wat gaan we bestellen .???? honden of bindspul.  :)

Rossie69


peter

allebei die gaan helemaal gek worden

Doen
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

mrproper


mrproper

Nah dat word niks.

Allereerst is de huisvesting van het grootste belang.
De ervaring heeft geleerd, dat het voor de socialisatie van Sheltie-puppies het beste is, als ze in huiselijke kring opgroeien.
::rofl::




Rossie69


mrproper

#15
Ook nog een ander mail adres wilco.!


mrproper

Quote from: Rossie69 on February 10, 2011, 00:20:36
was dat nu weer dan William

Das van die hondjes die zijn vrouw waarschijnlijk wel opfokt.

Combi van hond en vissen

Shelty- Reel zo zeg maar ( woordspeelgrapje )

Rossie69

oke meer een uh bucktailterrier.

hahahaha maar dan meer met de naam van sheltyreel.
schuilnaameerlijk

sebastiaan


Gert

Ik heb laatst via eBay 2 vliegenlijnen en een rolletje backing gekocht in Engeland. Kreeg na 'n paar dagen een berichtje dat het alle drie verstuurd is. Maar in de envelop die ik een paar dagen later ontving zaten alleen de lijnen. Dus ik mailen. Zegt ie: de backing heb ik apart verstuurd. Maar die heb ik dus nu NOG niet......
Ga m'n geld maar terugvragen, want ze zijn als de dood voor negatieve feedback op eBay.

Plantje

Maar niet alles wat verkeerd gaat is ook opzet.

Ik had twee CD's van Patatje Metal besteld. Ik kreeg er twee....maar één ervan had ik al. En van de ander was het hoesje stuk (hoe belangrijk is dat nog...) Ik dacht toen ook, dat ze me genaaid hadden en gewoon nog van de eerste CD's af wilden en de andere niet konden leveren. Mailtje gestuurd...de dag erna had ik de correcte CD en een nieuw hoesje thuis. Met het verzoek en het vertrouwen of ik de CD die ik al had terug wilde sturen.

Gert

Quote from: Gert on February 10, 2011, 00:41:01
Ik heb laatst via eBay 2 vliegenlijnen en een rolletje backing gekocht in Engeland. Kreeg na 'n paar dagen een berichtje dat het alle drie verstuurd is. Maar in de envelop die ik een paar dagen later ontving zaten alleen de lijnen. Dus ik mailen. Zegt ie: de backing heb ik apart verstuurd. Maar die heb ik dus nu NOG niet......
Ga m'n geld maar terugvragen, want ze zijn als de dood voor negatieve feedback op eBay.

Jaja, ook ik was iets te snel met m'n oordeel - hoewel het blijkbaar niet op dezelfde dag verstuurd, en me dat wel verteld was.

Vandaag lag de backing keurig in de bus.

glenn

Kan ook anders : zopas via ebay een afstandsbediening voor mijn fototoestel gekocht (duits/poolse firma) ; het ding van amper een 10 euro werd verzekerd verzonden en lag binnen 4dagen op mij te wachten - nu ook nog een mail gekregen met de vraag of ik 'alles' goed ontvangen had , er zat trouwens nog een presentje bij ook : een lenspoetsdoekje).  Hoe kunnen ze het voor zo'n klein bedrag zou je denken....wel heel leuk natuurlijk - allemaal in het kader van goede reviews op ebay mss?

Wilco

Ik denk ook dat de meeste internet shops belang hebben bij tevreden klanten. Zo zijn beide happy. Ik ken ook genoeg voorbeelden dat het belang van een tevreden klant zwaar weegt en dat ze dmv kleine cadootjes of iets dergelijks het contact goed willen houden

Wilco

Geen enkele reactie. Niet via mail, sms en telefonisch niks nada.