BIG problems....grrrrr

Started by A{b}r{a}xa{s}, January 26, 2012, 16:35:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

yep, back to top :)   scheelt weer scrollen


back-ups zijn weer klaar....pff, effe wat anders doen dan vierkante oogjes kweken ;p

DMeijer

Tot nog toe heb ik niks gemist, Bas.  ::top::

HappyFisherman

Ik had het ook met "quoten" van een ander. Die zat op 1 regel :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Hans. K.man


Is dat pijltje rechtsonder normaal? Wel handig trouwens  ;D ;D ;D

Ja ik heb dus echt de b*lle verstand van ICT en computers en zo, ik begrijp wel dat het je veel tijd kost Bas geweldig dat je het zo snel opgelost hebt!

Groeten,
Hans

Plantje

Ik vind die "back to top" knop ook wel geinig.

Verder wel te spreken over hoe snel het allemaal opgepakt wordt! Het forum werkt hier weer helemaal naar behoren en eigenlijk had ik nooit het idee, dat er wat weg was. (Behalve dan toen het gisteren helemaal niet werkte)

Bij het invoeren geen probleem. Geen heel lang invoervak of iets dergelijks. Is IE 9 wat ik draai. Of moet ik nou ook nog wat doortypen om te zien of er ook nog een scroll balkje aan de rechterkant komt? Over de breedte werkt alles prima en over de lengte zie ik net ook een scroll balk verschijnen.

Even kijken of het nog verschil maakt om de website in compatibilty mode te draaien. Nou, nee, dat maakt eigenlijk geen verschil. Alleen de letters in compatibility mode zijn wat groter waardoor er sneller een scroll balk komt.

Hans. K.man


Hier hetzelfde, ik had nooit iets doorgehad.              (gelukkig)
Misschien zeg ik nu wel iets heel raars maar zo'n blauwe pijl naar onderen zou ook wel handig zijn.  ??? ???

Sieger

Zowel op Ipad als Safari (te) breed invoervak...
Lijkt we oneindig lang.... heb akelig veel punten en ben nog lang niet aan het eind...

Lijkt erop dat er in de instelling toch iets niet helemaal klopt....


Sieger

Sieger

He da's bijzonder... alle punten zijn verdwenen... als ik post...


Sieger

Sieger

In Chrome ook een te breed vak....


Sieger

Sieger



Sieger

Plantje

He he....moet je ook gewoon IE gebruiken  8)

Sieger

 :P


Wordt tijd dat er eens universele software wordt gemaakt... Gedoe ..... ::)


Sieger

Sieger

Hey... ik heb nu wel een 'gesloten' tekstvak...

Gevonden Bas..????


Sieger

A{b}r{a}xa{s}

Quote from: Plantje on January 27, 2012, 15:09:50
He he....moet je ook gewoon IE gebruiken  8)

of een breder scherm ;p

Plantje

Ik test nu op een 11,6" tablet en af en toe op mijn 24" monitor. Beide geen problemen.

A{b}r{a}xa{s}

Quote from: Plantje on January 27, 2012, 16:19:10
Ik test nu op een 11,6" tablet en af en toe op mijn 24" monitor. Beide geen problemen.
kijk, dat hoor ik graag :)   
(duimen dat dat goed blijft gaan)

Sieger



Sieger

A{b}r{a}xa{s}


Sieger

Ja prima.... maar dat had ik al geschreven....  ;D


Sieger

A{b}r{a}xa{s}

oke dan !
vlgs mij werkt alles wat moet werken,
'tea time' !!!

Troutbuster

Bassie, topper!! alles werkt (weer) zoals het hoort, sterker nog ik heb het idee dat het allemaal net wat sneller is!!

Klasse!!!

Gr.

Jan
"Petri Heil"


Koen

Goed bezig Bas  ;D

hey, nu je toch bezig bent, kun je zo maken dat wanneer een topic opslot gezet wordt, bijvoorbeeld bij de marktplaats, dat het topic dan onder op de pagina komt en dus alle, nog open topics, gewoon boven aan staan? marktplaats ziet er bijvoorbeeld een beetje rommilig uit.

christianvt

Super Bas!! Bedankt! ;D Alles werkt idd weer perfect!

HappyFisherman

Net de kaalste versie ooit gehad voor een post. Alleen tekst, geen tekstkeuze, zelfs geen achtergrond (lichtblauw je raakt er aan gewend)!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

Quote from: Klaas on January 27, 2012, 21:24:40
Vorige post verschijnt niet bovenaan de lijst?

En weer de "internal server error" of is dat mijn verbinding.

Klaas
Die foutmelding krijg ik nooit, maar misschien dat anderen het kunnen bevestigen dat die weer vaak optreedt ?
In je profiel kun je als het goed is aangeven in welke volgorde je de postings binnen een topic wilt hebben, van oud naar nieuw, of andersom

Quote from: HappyFisherman on January 27, 2012, 22:23:13
Net de kaalste versie ooit gehad voor een post. Alleen tekst, geen tekstkeuze, zelfs geen achtergrond (lichtblauw je raakt er aan gewend)!
Dat was via de telefoon denk ?? Ik heb er iets bijgezet dat voor de telefoon handig is, dat laadt als het goed is veel sneller, maar je zou nog moeten kunnen switchen naar het volledige beeld.