Biddinghuizen

Started by Barry, November 06, 2011, 19:05:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Barry

Vandaag wezen hengelen in Biddinghuizen wat een prachtig water.
Mooie sterke vis tussen de 40 a 60 cm soms groter.
Had er 3 en zekers 6 verspeeld.
Heb gelijk maar even een paar foto's gemaakt.(zie foto)


siempie


Barry


vliegvisgek

netjes man alles zekers weer op kleine nymphen of dikke streamers barry :)

Barry

Ik heb eigenlijk niet met een streamer gevist
eigenlijk alleen maar met nymph en natte vliegen.
Het was schitterend mooi je zag ze liggen natte vlieg erop en die grote golven erachter aan echt prachtig.

Koen


Franky Boy

Leuk!
Die hele grote (bovenaan) heeft de bekende krassen die ik al vaker heb gezien. Een aalscholver heeft waarschijnlijk een poging gedaan hem (haar) naar binnen te werken, maar dat is door het formaat niet helemaal gelukt. Of eigenlijk helemaal niet!  :)
Daarom zetten ze daar nu meer grote forellen uit. (Uitzonderingen - zoals beekforellen - daargelaten)

Zeenimf

Barry,mooie vangst je hoorde de laatste tijd niet veel van vangsten in Biddinghuizen  ,had je van de kant gevist of in de BB?

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

sebas-vh

ziet er goed uit ::duim::
Lijkt me idd super spannend als je opeens een boeggolf van een vis in de richting van je natte vlieg ziet gaan
Gr Sebas

Barry

Ik heb wadend gevist beetje langs de rietkraag.
Volgens de beheerder word er weer redelijk gevangen

Rossie69


vliegvisgek

laat barry maar schuiven gaat steeds beter als ie niet met mij vist ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

eerdaags weer afspreken barry naar je weekend centerparks dagje kool of ronde bleek ;) ;)

Barry

Ja ja  >:(
Daar zit wat in ::)

Maar we gaan zekers nog een keer een dagje  naar de ronde bleek.

Vincent

mooie vangsten barry;leuk!
die beschadigingen hoeven niet perse van aalscholvers te zijn hoor...dat denken/vinden wij maar al te graag, maarre wat dacht je dat je leader voor strepen maakt als hij langs de vis schuurt...?juistem!
het blijft een ingewikkeld water...maar lekker groot, en de ruimte...en nu met de "kou" erbij....joepie!

Franky Boy

Hoi Vincent,
Ja, een leader kan ook van die gemene strepen (krassen en striemen) geven maar ik zie hier toch teveel (bijna) evenwijdige krassen die meer op de randen van een snavel kunnen duiden.
Een reiger zou ook kunnen, want de vissen komen vaak in het ondiepe. Ik heb er alleen nog nooit een reiger gezien.
Klauwen van een visarend of zeearend (die komen er wel soms op bezoek) zijn wel heel erg 'romantisch'.
Ook de plaatsen waar de beschadigingen zitten, zijn voor leaderstriemen wat ongebruikelijk. Bij een bruine forel (beekforel) zou dat nog kunnen; die kunnen zich soms echt in de lijn 'draaien'.
Ben jij er nog de laatste tijd geweest? En zo ja, hoe waren jouw ervaringen?

Vincent

voor mij is het nu "net" snoekentijd en "winter"voorn vangen geblazen...nog een paar nachtjes nachtvorst en dan ga ik misschien nog even met de Bellyboat een dagje...(of wat)...altijd leuk: sinktip met streamertje: perfect!