Larva lace

Started by Useless, January 08, 2012, 15:40:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vliegvisserdorian

dan is het geen vliegbinden meer maar dan is het vliegplakken geworden :o

renew

ja maar het werkt wel. Ik heb er vorige winter mee op de Eemhof gevist en me scheel gevangen alhoewel het niet kan tippen aan Robs groene buzzertje dat was niet normaal.
Als je er een ribje en lak opzet is het plotseling weer wel binden maar het hoeft niet.
Grtz


Troutbuster

Quote from: Team on January 12, 2012, 20:16:13
snel een buzzer maken???????       zie NAIAD.CH  vlugger kan niet.       Peetershengelsport.

Team

Het is wel mooi spul hoor!!
Ik heb er intussen een leuk "haffeltje" buzzers mee gebonden en natuurlijk ook al mee gevist en ik kan melden, het werkt!! ;D ;D

Het is idd geen binden meer maar plakken, maar wat "donderd" het!!??? ::) ::)

Ook in combinatie met traditionele patroontjes werkt het heel gaaf, ennehhhh.... ben je toch weer bezig met echt binden hè!! ;) ;)

Gr.

Jan
"Petri Heil"


vliegvisserdorian

nee dat is eigenlijk wel waar als het maar vangt, het is trouwens ook niet duur spullen voor 40stuks voor 5eurie

Team

ik combineer het met alles, hackels.biots. tails. zilver koper en dan is het weer binden. ook alla minute aan het water.haak vast zetten in een boom draaien maar en klaar is je buzzer.

Team
NUNC  AUT  NUNQUAM

HappyFisherman

Dat spul ligt bij mij ook ergens onderin een lade :D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

vliegvisserdorian

ik vind hun prijzen trouwens best wel laag, ik dacht eerst dat zal wel weer de hoofdprijs zijn maar 2 euro verzendkosten  en bijvoorbeeld kraaltjes 5,50 euro voor 100 vind ik ook niet veel, hier in de viswinkel rekenen ze het dubbele uit mijn hoofd zijn dat 25 kraaltjes voor 2,75

John

Quote from: Useless on January 09, 2012, 17:26:39
Pfff, ben net terug nadat ze me een uur lang hebben doorgezaagd. Vond het toch eenvoudiger toen ik nog als personeelsboer aan de andere kant van de tafel zat.
Geloof dat ik me rot zou schrikken als ik de baan kreeg; ben net een beetje gewend aan mijn huidige leventje  ;).
Maar goed, aan het eind van de week weet ik het.

En? Aangenomen? ???

Useless

Helaas pindakaas. Maar goed, het leven zonder baan is ook zo slecht nog niet. Ga ik maar weer vissen.

vliegvisserdorian

zo kan het ook  ;D


renew

ja Dorian en als je het op een rechte haak een cm of 3 uit laat steken en schuin afknipt zodat het iets beweeglijker wordt dan heb je een perfecte zomervlieg voor OVM. Zager imitatie. Simpel he?!
Grtz