Rubber laarzen

Started by FrancoisCKX, October 18, 2015, 23:14:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MarcelN

Daar ga je geen spijt van krijgen en zijn vederlicht van gewicht, veel warmte voor een schijntje van de prijs van die  ::) paardrijlaarzen ;D

wh82

LOL @ paardrijlaarzen, ik weet dat je mij bedoelt   :-[  In mijn verdediging: Ik heb ze destijds gekocht in een hengelzaak en het is uit hun sportvisserie. Toch grappig.

MarcelN

Wederom een verkeerde aanname, wat is dat hier?
Nee op die site waar ik ze vond, moest ik eerst door 5 pagina's van die hoge 'leatherboy' laarzen bladeren.
Ik klik niet op ieders link om te kijken, maar die dingen zijn mij té duur €200,-++ en voel ik mij denk ik niet prettig mee in mijn eentje tussen het riet ;D

wh82

Haha ok. Leatherboy.. doet me denken aan van Kooten en de Bie met "Maison Pretty Boy".

FrancoisCKX


Quote from: MarcelN on October 22, 2015, 18:56:24
Daar ga je geen spijt van krijgen en zijn vederlicht van gewicht, veel warmte voor een schijntje van de prijs van die  ::) paardrijlaarzen ;D

Ze zijn binnen gekomen, ws er vandaag op weg, inderdaad prima laarzen, licht, stevig, warm. Prima tip geweest, MarcelN!

MarcelN


iMarco

Quote from: FrancoisCKX on October 22, 2015, 07:49:42
Het zijn uiteindelijk Eiger thermolaarzen geworden, dankzij de tip van MarcelN. Iedereen dank voor jullie input!

Ik zit ook te kijken naar deze laarzen. Heb je dezelfde maat gekocht als je normaal hebt of is het de bedoeling dat je een maat groter aanschaft?

Marco

FrancoisCKX

Ik heb gewoon mijn eigen maat aangeschaft en die zit heerlijk. Er zitten losse thermo-binnenlaarzen in met een soort bontvoering, die voering zet zich naar je voet en zo passen ze nog beter.

iMarco

Ok dank voor je reactie! Ik bestel ze ook.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

FrancoisCKX


Quote from: iMarco on November 14, 2015, 08:32:23
Ok dank voor je reactie! Ik bestel ze ook.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Als je ze vandaag of morgen bij Raven bestelt, krijg je ze nog met 20% korting!

iMarco

Owww heb ze besteld bij roven.nl (bijna hetzelfde)...daar zijn ze bruto wel wat goedkoper dus het verschilt niet zoveel van elkaar.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk