hup holland hup

Started by merijn1982, January 08, 2014, 21:37:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

merijn1982

Ik weer dat het nog winterstop is en oranje voorlopig niet speelt. Toch een streamer gebonden in ons nationale kleur voor de snoek:-) zonkerstrip lijkt op de foto een btje roze. Maar is door slecht licht. Is echt knal oranje!

Tight lines!!

Gerrit59

Congo hair onder de zonker?

merijn1982

Nee lijkt er wel op he?! Is oranje haar wat ik van een pop heb geknipt :-) denk dat het ongveer hetzelfde doet onder water. Wellicht iets stijver.. maar voor 0,35 cent wilde ik het wel proberen

Tight lines!!

Gerrit59

Inderdaad, gewoon blijven uitproberen.
Het valt mij op dat er de laatste tijd steeds meer met EP fiber vergelijkbaar materiaal wordt aangeboden voor een fractie van de prijs van EP. Laatst wat van dat kanekalon hair gekocht. Als je ziet wat je daar nog voor geen € 4,-- krijgt ......

merijn1982

Ja toch?! Ik heb ook congohair van A&M naar mijn idee ook prima spul! Nou heb ik nog niet met origineel EP gebonden dus kan het niet vergelijken maar ik kan er prima mee binden en spul doet het super onder water!!
Tight lines!!

Gerrit72



Mooi Merijn!

Ik bind ook graag met poppen/pruikenhaar  :)
The only difference between men and boys is the price of their toys.

merijn1982

Thanks!! Ja probeer vanalles. Maalt het extra leuk!! Haal e.e.a. bij de kringloop voor een paar centen. Mooi toch?! Ben erg benieuwd hoe ie het gaat doen:-)
Tight lines!!

MarcelN

Nou...het is bijna carnaval, leeg kopen die handel! 8) Nog ff en we maken streamers van panties ;D

Hilco de Visser

een kennis van mij maakt van hondehaar dubbing..........(in de koffiemolen)

merijn1982

Ja kan denk ik ook prima. Ik ben nog zoekende naar zo'n oude koffiemolen voor het maken van dubbing. Lekker crea bea:-)
Tight lines!!

FSCHAMP

Mooie snoekstreamer  ::goodjob::
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

merijn1982

Thanks, hopelijk vinden de snoeken dat ook:-)
Tight lines!!