heerlijke dag vandaag

Started by marcel1, January 06, 2013, 16:20:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

marcel1

hoi,

Zo net terug van me ritje ter heijde ondanks dat ik niks gevangen heb was het wel weer weer ff lekker.
Had gehoopt dat met de temperatuur buiten en de water temperatuur op een van de strekdammen een zeebaarsje te vangen.

Maar helaas totaal niets geen beet gehad niks, ondanks dat was het wel super lekker, kalm windje 2bf en een heerlijk zonnetje.
Op krib twee kwam een groep zeehonden boven, geweldig gezicht ze waren reuze nieuwsgierig wat ik aan het doen was.
Maar ja het betekend wel dat het vissen daar over was.
Want zeebaars als hij er al zat was nu zeker vertrokken na de komst van de zeehonden.
Daarna ben ik weer huiswaards gereden zonder vangst, ook die dagen zitten erbij!

Morgen me nieuwe speeltje op halen Loop cross s1 en een Loop evotec reel heb er zin in!

Gr.Marcel


Bekeerling

Ook dat zijn heerlijke dagen, genieten van het buiten zijn, als je dat gevoel kwijt raakt zoals ik dat met karperen had dan kan je er beter mee stoppen. Leuk dat het een goeie dag was  ::top::

Canadian_Streamdance

leuk hoor! door dit te lezen kwam mij een bekende vissers quote naar boven volgens mij van die film a backyard in nowhere
dacht dat hij zo ging:

"Many Men Go Fishing All Of Their Lives Without Knowing That It Is Not Fish They Are After"

als ik hem goed interpreteer natuurlijk :D

Gerrit72



::goodjob:: Leuk hoor, gewoon wat pionieren, lukt het niet, toch lekker bezig geweest.

Lukt het wel dan is het helemaal super!
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Stebbe

Quote from: Canadian_Streamdance on January 07, 2013, 09:43:23
leuk hoor! door dit te lezen kwam mij een bekende vissers quote naar boven volgens mij van die film a backyard in nowhere
dacht dat hij zo ging:

"Many Men Go Fishing All Of Their Lives Without Knowing That It Is Not Fish They Are After"

als ik hem goed interpreteer natuurlijk :D

Dat was ook mooi uitgewerkt in de docu v.i.s.s.e.n. , neem aan dat iedereen die wel gezien heeft?

Jammer genoeg (nog steeds) niet op uitzending gemist, maar hier een linkje met meer info voor de mensen die 'm gemist hebben.

http://www.sportvisserijnederland.nl/sportvissers/actueel/4267/v_i_s_s_e_n__-_de_parallelle_wereld_van_de_sportvisser_en_vis_in_beeld__video.html

Stebbe


Team

Dank   Spey  mooie film had hem nog niet gezien
NUNC  AUT  NUNQUAM

Canadian_Streamdance

ah super had dat ook nog niet gevonden! heb hem ook niet gezien op tv dus nu maar  even kijken dus voor ik weer in de boeken duik! :D thanks!! :D