ff naar alaska???????

Started by jelle, February 17, 2013, 12:01:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jelle

Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

sjoerd

Nou Jelle, effe terug naar de schoolbanken?? :) :)
Volgens mij ligt dit gebied nl ergens diep in Rusland! Maar mooi floatingtrip avontuur.
en ook daarvoor moet je sparen. ;)
bedankt.
Sjoerd

jelle

O ja ik zag dat kaartje in vogelvlucht toch rusland ;)
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

Koen


R.S.N Flyfisher


jelle

en ze vangen ze ook aan muizen imitaties
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

harlin

woon in een havenstadje,
wordt tijd dat het geldschip langs komt.  ::)
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

jelle

Quote from: harlin on February 17, 2013, 23:21:33
woon in een havenstadje,
wordt tijd dat het geldschip langs komt.  ::)
je kunt er met de boot komen, of op de fiets 8000km :D
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

Erwin

Wat een fantastisch avontuur zeg!! Geweldig visland dat KAMCHATSKA. Ff wat sposoren regelen en dan kunnen we gaan  :P
Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...


Hans-oet-remunj

Quote from: Erwin on February 18, 2013, 18:37:16
Wat een fantastisch avontuur zeg!! Geweldig visland dat KAMCHATSKA. Ff wat sposoren regelen en dan kunnen we gaan  :P

Tip: Zorg in elk geval dat je georganiseerd gaat of verdiep je heel goed. Reizen in Rusland is niet te vergelijken met Alaska, er komt toch wel wat meer bij kijken. Heel wat  stempels en procedures, ook een andere cultuur en gedragscode... In het geval van een niet ideaal verlopende reis (je mist bv een vlucht omdat de piloot een kater heeft)  is het handig als je wat kennis van de Russische taal en procedures hebt   :o, want niet overal wordt bruikbaar engels gesproken, en dan zul je het zelf moeten doen of op iemand die je niet kent moeten vertrouwen.. ::)

Alleen al dat russisch lezen  viel me nooit mee :'(

Verder wel een meaga aanrader overigens  ;)  Fantastische visserij !