Forumdag Baggelhuizen Assen 24 maart 2012

Started by Inderk, January 13, 2012, 20:37:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Linked Events

Hilco

ik heb nog een snowbee pak maat 44/45 te koop voor weinig  met laarzen eraan

Inderk

Quote from: Hilco on January 29, 2012, 22:55:47
ik heb nog een snowbee pak maat 44/45 te koop voor weinig  met laarzen eraan
Dat zou helemaal leuk zijn!
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Wilco

Quote from: Inderk on January 29, 2012, 23:04:18
Dat zou helemaal leuk zijn!
De kleur is niet Kermit groen. SSSSSSh..t moeten we weer een nieuwe naam voor je verzinnen. De meeste die jou wel eens aan de waterkant zijn tegengekomen in je neo waadpakje kennen je niet anders als Kermit ::) ::) ::)

Hans. K.man


Weet iemand wat dat venstertje met die namen bovenaan betekent? Moet ik me daar ook inschrijven?

vliegvisgek

inderk kom graag mee die dag vr gr jeroen (vliegvisgek) ;D

Hilco

Quote from: Hans. K.man on January 30, 2012, 07:39:25
Weet iemand wat dat venstertje met die namen bovenaan betekent? Moet ik me daar ook inschrijven?

kan.........

Hans. K.man


Hilco

Quote from: Hans. K.man on January 30, 2012, 07:39:25
Weet iemand wat dat venstertje met die namen bovenaan betekent? Moet ik me daar ook inschrijven?

mag...........

Hans. K.man


Moeilijk doen............

Ik zet mezelf er gewoon bij, we zien wel  ??? :-\ :-\

ben

Ik sta er nu ook bij lijkt me fantastisch!!@@##!!

Hans. K.man


grapje moet kunnen Hilco  :)  Moet het alleen wel grappig zijn ;D

Hilco


Hans. K.man


Hilco

dan worden we gewoon geen vrienden. de rest hier is wel leuk  ;)

Hans. K.man


Haha, nergens voor nodig hoor. Ik vrees alleen dat je elkaar toch steedst weer tegenkomt  ;D jammer ;)
nee joh, even goeie vrienden.  ;D ;D ;D

Inderk

Quote from: Hans. K.man on January 30, 2012, 20:00:09
Geen goed vooruitzicht?
Nou Hans, vliegvissers zijn niet van een chagarijnen vereniging.
vliegvissers onder elkaar zijn meer lotgenoten, of te wel....... wij begrijpen elkaar.
Als vliegvissers onder elkaar zijn, op een forum of clubdagen wordt er heel veel ge-OH't (OH=ouwehoeren)

En die Hilco moet je niet te serieus nemen.  ;D
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Hilco

mea culpa mea culpa ook gij Brutus.......

maar goed nu weer on topic ik hoop ook te komen op de forumdag.

lusten forellen ook maden  :o

DMeijer


Hans. K.man

#119
Nee joh, weet ik wel een van de dingen die ik mooi vind aan dit forum, de gezelligheid. Ik vis trouwens af en toe ook nog wel eens met de feederhengel hoor,         (maar als ik eenmaal een beetje kan vliegvissen  ;D ;D ;D ken die feederhengel oprotte)

Kan niet wachten tot baggelhuizen, ik heb er zin in, eindelijk een keer op forel dat heb ik eerlijk gezegd nog nooit gedaan dus dat word vast leuk en
natuurlijk verschillende lijnen/hengels testen, ik heb zondag ondervonden hoe leuk dat kan zijn!  :D

Jullie hebben vast nog wel advies wat vliegen betreft, wat zal ik meenemen?  Henk (inderk); dat witte glinsterende dingetje met die oogjes was wel goed toch?

DMeijer

Tsja Hans. K.man, het kan je op het forumdag misschien tegenvallen als je het zootje ongeregeld in het echt ziet  ::)

Hans. K.man


Sommige heb ik al gezien maar als ik de gemiddelde leeftijd zie denk ik dat ik wel weet wat ik kan verwachten hoor.  ;)
(veel grijs!!!)

Moeten de forellen dat maar goedmaken.  :D

Maar nog "vliegadviezen"?

Inderk

Quote from: Hans. K.man on January 30, 2012, 20:23:33
Nee joh, weet ik wel een van de dingen die ik mooi vind aan dit forum, de gezelligheid. Ik vis trouwens af en toe ook nog wel eens met de feederhengel hoor,         (maar als ik eenmaal een beetje kan vliegvissen  ;D ;D ;D ken die feederhengel oprotte)

Kan niet wachten tot baggelhuizen, ik heb er zin in, eindelijk een keer op forel dat heb ik eerlijk gezegd nog nooit gedaan dus dat word vast leuk en
natuurlijk verschillende lijnen/hengels testen, ik heb zondag ondervonden hoe leuk dat kan zijn!  :D

Jullie hebben vast nog wel advies wat vliegen betreft, wat zal ik meenemen?  Henk (inderk); dat witte glinsterende dingetje met die oogjes was wel goed toch?
dat witte glinsterende dingetje met oogjes mag je pas gebruiken op de forumdag.  ;D
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Hans. K.man


Bewaar ik hem voor dan  ;D

Ik zag overigens bij A&M ringetjes voor het bevestigen van vliegjes en nylon aan je leader.
Maar zeg ik nou goed dat aan je leader een stukje nylon komt van bijv. een meter waaraan de vlieg zelf word geknoopt?
Met welke knopen gaat dat?

Inderk

Quote from: Hans. K.man on January 30, 2012, 21:18:05
Bewaar ik hem voor dan  ;D

Ik zag overigens bij A&M ringetjes voor het bevestigen van vliegjes en nylon aan je leader.
Maar zeg ik nou goed dat aan je leader een stukje nylon komt van bijv. een meter waaraan de vlieg zelf word geknoopt?
Met welke knopen gaat dat?
Een ringetje kan, maar een bloedknoop heeft mijn (persoonlijke) voorkeur.
Wat misschien handig is voor knopen is de volgende link.
http://www.abc-sportvissen.be/paginas%20basistechnieken/paginas%20vissersknopen/vissersknopen-vliegvisknopen.htm
Trouwens een leader inclusief nylon tip hou ik meestal op een hengellengte. (omstandigheden kunnen vragen om langere leaders maar om te beginnen zou ik dat als vuistregel aanhouden)
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit