vakantie zwarte woud Gutach en wilde Gutach

Started by Kees76, January 04, 2024, 17:02:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kees76

Goedemiddag Ik ga augustus  richting Triberg 2 weekjes er tussen uit .
Ik wil natuurlijk van een nood een deugt maken en dan ook daar even een lijntje strekken :D  .
Heeft iemand ervaring in de rivier de Gutach bij Hornberg  of Wilde Gutach bij Simonswald?
Dit is voor mij geheel een  nieuw terrein

vliegvis Groet Kees

FSCHAMP

Kees,
ik vis al jaren op de Wolf in Wolfach/Oberwolfach en in Bad Rippoldsau-Schappach in het Zwarte Woud. Deze rivier kan ik je zeker aanraden (zie mijn YouTube Kanaal FSCHAMP en dan onder Fly Fishing Germany). Echter ik heb geen ervaring met de Gutach of Wilde Gutach, maar ik ben wel benieuwd naar de ervaringen en waar je een vergunning kan bekomen op beide stukken.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

jan114


jan114


sarca2

Ik geloof dat ik ook eens van plan ben geweest om op de Gutach te gaan vissen, midden zomer paar jaar geleden in de corona tijd. Ik heb eerst het parcours verkend en daarop besloten om er geen dagkaart voor te gaan halen. Erg klein water, weinig vis te zien en gezien de omstandigheden (zonnig en erg heet) zag ik een slechte visdag aankomen (ook al omdat ik op de Kinzig slechte ervaring had). In dit topic heb ik iets verteld van mijn ervaringen van toen: https://www.vliegvissers.com/SMForum/index.php?topic=12549.0