Zwolle en omstreken

Started by iamveenstra, May 26, 2014, 09:01:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

iamveenstra

Hoi allemaal,

Ik ben sinds een maandje actief hier op het forum en zag dit topic staan. Ik ben de afgelopen weken lekker aan het vliegvissen begonnen en vis nu de slootjes en vijvertjes in Zwolle zuid af. Hier zit overigens ook dikke karper zag ik laatst.
Zijn er meer vliegvissers in Zwolle(denk het wel) die regelmatig vissen? Want ik zou weleens samen met iemand willen vissen om op die manier ook wat te kunnen leren. Ik hoor het hoop ik wel.

Groeten albert
Eer was was was, was was is...

Scaramouche

Hai Albert,

In Kampen zit in ieder geval een van de grootste actieve verenigingen. Daar zou ik zeker eens mijn licht gaan opsteken: http://www.thekingfisher.nl/

vg Frank
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

iamveenstra

Ik was inderdaad van plan om daar binnenkort eens langs te gaan.
Misschien ook een cursus werpen meepakken want ik denk dat dit geen overbodige luxe is. Beter goed aanleren dan weer moeten afleren.
Moet alleen nog een keer een gaatje vinden om te kijken daar. Maar aanmelden moet sowieso kunnen...
groeten
Eer was was was, was was is...

HappyFisherman

Regelmatig bij Fly and Spin gaan koffie drinken is ook nog een optie.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

iamveenstra

hehe,

Ik kom er met enige regelmaat, maar koffie drinken doe ik dan weer niet. Overigens wel een zaak waar ze je echt verder helpen.
Vooral in begin niet teveel poespas willen en eerst  de simpele oplossingen zoeken. Houd ik wel van.
groeten
Eer was was was, was was is...

weerwolf

kom volgende week donderdag maar een avond (vrijblijvend) bij ons kijken in kampen. vanaf 1900 uur kan je terecht aan de veerweg 18.



Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

iamveenstra

Ik ga ff overleggen met mijn vrouw en dan zal ik eens zien of ik die kant op kan gaan.
Lijkt me in ieder geval erg leuk. Als je met mensen praat leer je toch net iets sneller dan dat je het van internet moet halen. Tenminste dat werkt bij mij zo;-)
greetzz
Eer was was was, was was is...

merijn1982

A.s. zaterdag is er ook weer een werpclinic bij de oase. Is ook vanuit de kingfishers. Aanrader!
Tight lines!!

Plantje

Albert,

Zelf woon ik in Zwolle Zuid. Daar is zeker heel mooi te vissen!

Wellicht kunnen we er eens een paar uurtjes op uit. Stuur maar even een PB.

Als het goed is krijg je binnenkort sowieso een mailtje van me om je welkom te heten en met het verzoek je voor te stellen. (Wat je misschien al lang gedaan hebt!)

iamveenstra

hehe,

ik zou graag naar de werpclinic gaan, maar moet vrijdag een verstandskies weg laten snijden. \
Weet niet of ik dan in staat ben om de volgende dag te werpen. Ik ga het er even niet op gokken.
greetzz
Eer was was was, was was is...