Rustig aan doen.

Started by Inderk, February 04, 2013, 20:02:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Inderk

Hallo allemaal,

Misschien vragen jullie je af wat ik hiermee bedoel.......

Nou, heel simpel.: Ik heb besloten om even een stapje rustiger aan te gaan doen.
Zorgen dat ik gewoon meer tijd voor me zelf overhou.

De laatste tijd ben ik vaak bezig voor anderen terwijl ik aandacht thuis aan mijn gezin en aan mijzelf moet besteden. Ik heb altijd heel veel lol en zin om klaar te staan voor anderen en om kennis te delen en anderen iets bij te brengen. Maar merk de laatste tijd dat de vrije tijd voor mij zelf en mijn gezin er bij in schieten.
Mijn werk is af en toe behoorlijk intensief waardoor er minder energie overblijft voor onze grootste hobby..
Dat begint gewoon te knagen.......... Bijvoorbeeld; de laatste 100 vliegen die ik gebonden heb, zijn er maar ongeveer 5 in mijn eigen vliegendoos verdwenen, de rest allemaal weggegeven (voor niets......../ Pro deo??)

Ik moet gewoon meer om mij zelf gaan denken.
Wat gaat er nu gebeuren? Ik denk dat jullie er niet veel van merken, maar zal wat minder hier op het forum zijn, doe niet meer mee aan swaps. actief posten van mijn vistripjes in mijn omgeving zal ook wat minder worden. Ik ga gewoon meer lekker mijn eigen gang, en wat meer tijd vrij maken om naar Baggelhuizen, Hunze en Drentsche Aa te gaan, mocht ik collega vissers daar tegenkomen, is het gezellig om samen verder op te trekken en stekken plus kennis te delen, maar ik spreek even niets meer af zodat ik kan komen en gaan wanneer ik dat wil zonder rekening te houden met anderen..........

De forumdag op Baggelhuizen zal ik nog gewoon organiseren, hier zijn de laatste zaken in een afrondingsfase.
Een aantal praktische zaken moeten we even oplossen. Maar dat gaat goed komen.
en mijn inzendingen voor de vlieg van de maand blijven ook gewoon komen.

Negatieve postings ga ik helemaal negeren
(Ik hoop dat anderen dat ook zullen doen, want negatieve energie is verspilde energie. Laat een ieder lekker zijn eigen ding doen! Laat een ieder in zijn waarde en respecteer een ander. en laat je niet leiden door frustraties!)

Dus kortom ik doe even een paar stapjes terug.
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Bekeerling

Gelijk heb je, nog bedankt voor je inzet op de binddag  ::goodjob:: :)
Geniet maar weer even lekker van het vissen en de andere dingen waar je plezier in hebt!  :)

Gerrit72





Ik wou je net bellen voor een avondje binden topper....!  ;D, maar...


::agree:: Heel verstandig Henk!

Zelf heb ik vaak ook moeite met een versnelling lager,
maar soms moet je echt even terugschakelen!
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Rossie69


A.de Vries sr

Henk,
Gaan mekaar op Baggelhuizen vast nog wel eens ontmoeten.
Hou je haaks
Groet
Arie

Beertje

#5
@Henk,sommige mensen kunnen nu eenmaal moeilijk nee!! zeggen en lopen dan tegen hun grens aan.Het is je nu dus wel gelukt om even NEE! te zeggen.Doe het rustig aan Henk, ik hoop op een zachte landing.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

MarcV

Henk,

Gelijk heb je. Ik kan het mij voorstellen dat door de drukte het "pure" vliegvissen minder word, en dat is waar het om gaat uiteindelijk. Het ontspannen in de natuur! Ik hoop dat je de balans terug vind, ik zie je vast nog wel binnenkort aan de AA.

Groet,

Marc

obi-130


peter

Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

jur606

Henk,

Ik probeer het zelfde stramien altijd te te passen een hobby moet een aanvullilg zijn op de rest van je leven en ook passen in de rest van je leven.
op het moment dat er dingen in het gedrang komen zal de hobbie anders of tijdelijk even opgeschort moeten worden om er zeker van te kunnen blijven genieten.

Zeker doen
"Besteed de tijd die je heb aan de dingen zoals jij ze wil doen, We worden tegenwoordig al teveel geleefd!"






Jan Bruins

Henk,

Doe maar kalm an, en rap een beetie   ::agree::
I don't drink water, fish f*ck in it...

Wilco

Henk,

De afgelopen periode ben ik tot een zelfde conclusie gekomen.

En nu een serieuze noot. Ik was al bang dat de groene boomkikker was uitgestorven in het Drentse maar die ga je nu weer vaker zien  ::slaugh:: ::slaugh::

Fred

Mien jong toch, kop dr veur en wij moak 'n er een mooie forum dag van!  ::agree:: ::night::

bij

Henk een verstandig besluit. Geniet van deze "extra" vrije tijd!

maurice

ga lekker genieten van je gezin en je hengels Henk.

knuffel en vis ze
::bbq:: ::proost:: ::proost::

erikdenoorman

Vliegvissen is synoniem aan kallum aan doen......

ha det bra

Team

Mijn opa is  94  geworden.  die zei altijd.

Ze kunnen beter zeggen,  daar loopt die slome......  als daar ligt die vlugge!!!!!!

Trouwens wat er bij mij onder staat is ook van hem  ;D ;D
NUNC  AUT  NUNQUAM

harlin

Quote from: Inderk on February 04, 2013, 20:02:38
Ik heb besloten om even een stapje rustiger aan te gaan doen.
...........................................
En dan komt er een heel verhaal,  :o
en dat noem je rustig aan doen?  ;)

Goed bekeken Henk, we hebben er nu weer een wijs persoon bij in het oosten,  ;D
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

HappyFisherman

Kun je mooi gaan midgetgolfen in je vrije tijd Henk, superleuk!

Kallem an!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

bronco billy

Heel verstandig Henk, op tijd aan jezelf denken. ::goodjob::
Ik heb veel van je geleerd op de binddag.Tof.
We komen elkaar vast nog wel tegen.
grtjs. Peter