am fichingtackle strike indicator

Started by sportback, July 18, 2012, 18:02:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sportback

hallo iedereen
kan er mij van jullie iemand zeggen hoe ik het hier boven vermelde product kan bevestigen

bedankt al jonges ;)

Rossie69

knop oke mischien ?

of betaal methode ?

of ze even bellen.


sportback

hehe mijn fout nee; ik heb het al ontvangen maar bedoel hoe kan ik het vastzetten op de leader

Rossie69

 ;D

ja dat zij dan weer 2 verschillende begrippen ;)

dobbertje stukje rubber ventiel

lijn door de rubber ventiel doen.
de diepte bepalen.
dan de beide uiteinde van het rubber ventiel uitrekken,en tegen draads draaien 4 keer moet genoeg wezen .
dan los laten.

Hij zit dan vast als een huis.

als je weer een andere diepte wil vissen.
terug draaien tot die weer verschuif baar is.

;)

sportback


Rossie69

komt het toch nog goed ;)

graag gedaan.


Emre

Soms komt de indicator naar voren met het werpen waardoor je niet meer
op gewenste diepte zit.
Eerst de indicator erop een stoppertje ( van het feeder vissen ) dan je vlieg,succes.

Gert

Quote from: Barbless on August 25, 2012, 10:22:21
Voor vliegvissen geen haar op me kop die eraan denkt een dobberding te gebruiken.

Nou, ik weet niet hoe het met je haardos staat momenteel, maar ik kan je wel verzekeren dat een beetverklikker de vangstkansen op met name stromend water aanzienlijk vergroot. ;)
Ik weet niet of je wil wachten tot je helemaal kaal bent.

Maar "dobber" is inderdaad wel een verkeerde woordkeuze. Strike indicator of beetverklikker geeft beter aan waarvoor het bedoeld is.

Groet,
Gert

Koen

Toen ik in Noorwegen was viste ik samen met een Ier, die had een stukje backing of iets dergelijks als indicator. werpt wel lekkerder, maar diepte afstellen is er niet bij en dat is toch wel een voordeel van een bolletje.

HappyFisherman

Volgend jaar hoor je barbless ook niet meer tegensputteren als ie op snelstromend water heeft gevist ;)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rossie69

eerst ondervinden dan Amen zeggen.

ik wil niet zonder op tripjes meer  dus dobbers gaan mee.
ja dobbers  ;D

Hendrik

 ::goodjob::
Het s en blijft een dobber, dobber is ook niet meer dan een indicator of beetverklikker.
Vis nu al tijden zonder en vang hetelfde, hangt van de kundigheid van de visser af,of je bemerkt dat je beet hebt, hoef namelijk niets te zien kan het goed voelen. ::dance::

Gert

Hier in de polders heb ik ook nog nooit een beetverklikker gebruikt - als je constant contact houdt met je nimf voel je het meestal wel, en al zou ik er een paar missen, so what. Ook tijdens het winterhaven vissen gebruik ik ze niet. Vang ik er 30 en een ander - wel met beetverklikker - misschien 50, dan vind ik het mooi zat.
Maar driftend op snelstromend water is toch wel een ander verhaal.

Rossie69

Quote from: sportback on July 18, 2012, 18:25:00
maar bedoel hoe kan ik het vastzetten op de leader
Neem aan dat Sportback nu wel weet hoe hij een Strike indicator beet verklikker dobbertje vast kan zetten.

dus bij deze heren.