Welkom MarkH

Started by Vliegvissers.nl Team, October 26, 2019, 22:06:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo MarkH welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


MarkH

Hallo,

Ik heb al een tijdje een account maar nog nooit echt actief gebruikt.
Sinds een paar jaar ben ik met het vliegvissen begonnen (vissen en binden) maar ik zoek eigenlijk een vereniging waar ik met meer vliegvissers in contact kan komen voor tips, ervaringen en mij misschien een keer opsleeptouw willen nemen.

Het schijnt dat de vliegvis club van de maaspoort niet meer actief is. Van een vliegvisser aan de waterkant hoorde ik dat er in schijndel een leuke club zit. Zijn er mensen die hier meer van weten? Het internet gaf niet heel veel informatie.

Tot nu toe heb ik alleen gevist in het afwateringskanaal van DenBosch (ook wel de "Bak" genoemd geloof ik). Leuk water, maar zou graag wat meer viswater willen proberen. Vorige week had ik de ijdele hoop om in de Semois bij Poupahan (Bouillon) te vissen. Daar was ik met mijn gezin om vakantie te houden. Maar.. algeheel visverbod ivm te lege waterstand (gemiddeld was het water misschien 40-50cm diep. Een meter lager dan wat het zou moeten zijn)

Bedankt voor het ontvangst op het forum en de informatie de gedeeld word.
Met vriendelijke groet,

Mark Hanekamp


Herman

Welkom op t forum Mark
Helaas woon ik niet in die omgeving, dus kan ik geen club aanbevelen in jouw buurt.
Het is wel een goed idee om n club op te zoeken ..
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

HappyFisherman

Welkom en veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

gijsie20

Welkom Mark,

Ik kom ook niet uit die omgeving dus kan je daar helaas ook niet aan helpen. Veel plezier aan de waterkant iig.
Jammer van je vakantie in Belgie inderdaad, heb er zelf ook niet meer kunnen vissen helaas ivm verbod sinds Juli, en gaat m ook niet meer worden dit seizoen. Volgend jaar maar weer!