Negatieviteit 2

Started by Arno, January 12, 2016, 01:26:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Arno

Beste Wilco
Ik weet niet waar je mee bezig bent maar volgens mij is en word er gewoon gediscuseerd in het door jouw gesloten topic.
er word niemand gekwetste of wat dan ook.

en ja ik ben het ook wel eens niet eens met de manier van reageren en ik denk ook wel eens kan het nou niet iets genuanceerder gebracht worden maar om nu op zo'n manier te reageren en de boel gelijk helemaal op scherp te zetten vind ik wat kort door de bocht.

Dat jij jaren geleden een aanvaring hebt gehad met Sexyloops en daardoor nog steeds niet objectief  kunt oordelen is mij inmiddels wel duidelijk geworden.
maar het lijkt mij niet de bedoeling dat we hier op het forum op deze manier met elkaar om moeten gaan.

Gr Arno

PS voor het 3e jaar op rij weer een hoop gezeik zo vlak voor de binddag ::wtf:: ::argh:: ::opblazen::


maurice

#1
Gelukkig heeft het niet met de binddag te maken Arno.
::goodjob::

we gaan er in iedergeval weer een mooie gezellige dag van maken
::bbq:: ::proost:: ::proost::

wh82

Gisteren dacht ik er al aan maar nu Arno het zegt: vlak voor de binddag. Misschien wordt t tijd dat er wat meer zon komt en wat minder vallende blaadjes. Kan er weer meer gevist worden en kunnen we wat meer van elkaar hebben. Een bepaald gedeelte van de posts is inderdaad ongenuanceerd maar dezelfde posters zijn op andere momenten weer behulpzaam en genuanceerd. Hardere humor en internet zijn nu eenmaal lastig, laten we dat ons allemaal realiseren zowel verzendend als ontvangend.

Troutbuster

Quote from: maurice on January 12, 2016, 07:33:39
Gelukkig heeft het niet met de binddag te maken Arno.
::goodjob::

we gaan er in iedergeval weer een mooie gezellige dag van maken

::agree:: ::agree:: ::agree:: ::agree::

Gr

Jan
"Petri Heil"


Gerrit59

 ::agree:: ::agree:: ::agree:: ::agree::
Ik hoop op weer een mooie, gezellige maar ook leerzame dag.
Alle lof voor de organisatie!

Gerrit

goswit

Had al zo`n voorgevoel dat het uit de hand zou lopen. 
ondanks dat binddag en snoektoer reuze gezellig was/is , denk ik nu bekijk het maar , het leven is kort genoeg , en dan zoveel heibel maken .
Ik zal er nog eens rustig over na denken.
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Bone F

Leuk die binddag met als extraatje een partijtje vrij worstelen :D, kortom mensen hou toch op blijf meedoen op dit forum en filter voor jezelf wat je interressant vindt en wat meteen de prullebak in kan ennuh Wilco ik vind wel dat je te hard oordeelt. M'n Marcel is iemand die collega vissers met raad en daad helpt. Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is, dat wil niet zeggen dat dat altijd vals klinkt!


Troutbuster

#8
Ik zeg....

Ik zeg dus ik vind,
wat een ander dan ook zegt.
We weten wat een ieder bind,
puur en ook oprecht.

Ik zeg dus ik mag,
roepen wat ik wil!
Maar denk eerst ff na,
misschien is niet iedereen vatbaar voor jou gril?

Ik zeg dus ik besta,
een waarheid als een koe!
Maar wat nuances zijn op zijn plaats,
bedenk zelf maar eens hoe.....


En geniet van onze hobby!!

Gr

Jan
"Petri Heil"


weerwolf

het geneuzel heeft idd niets met de binddag te maken maar zolang de binddag in de winter is zal het zo blijven lopen. Winterperikelen..pffff

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

sjoerd

Quote from: weerwolf on January 12, 2016, 21:03:43
het geneuzel heeft idd niets met de binddag te maken maar zolang de binddag in de winter is zal het zo blijven lopen. Winterperikelen..pffff

Winterperikelen????, man het lijkt soms wel voorjaar de afgelopen weken. Ik zou zeggen: "Pak de streamerlat en ga lekker naar buiten de groenjassen zoeken.
Heerlijk struinen door de polders met net als vanmiddag duizenden ganzen om je heen, een biddende visarend, een blauwe schicht en de onverwachte dreun op de hengeltop. Dat zouden meer mensen moeten doen, om het eens met de bekende reclameleus te zeggen."

weerwolf

en weer kan ik de vind ik leuk knop niet vinden sjoerd.

Helaas redt ik het niet om overdag te vissen, moet het allemaal in het weekend proppen.

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Gerrit59

Hopelijk komt er voor ons ook nog een tijd dat niets meer hoeft...
Dat lijkt me dan wel, achter de groenjassen aangaan  :) :) :)

Gerrit

Jan Bruins

Na alles te hebben gelezen over "negativiteit"  kom ik erachter dat ik wel een HEEL SAAI forumlid ben.

Ik heb helemaal nergens op gereageerd...........

ZORRIE   ;D
I don't drink water, fish f*ck in it...

maurice

Quote from: Jan Bruins on January 14, 2016, 15:39:57
Na alles te hebben gelezen over "negativiteit"  kom ik erachter dat ik wel een HEEL SAAI forumlid ben.

Ik heb helemaal nergens op gereageerd...........

ZORRIE   ;D


::goodjob::
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Gerrit59

Ik denk eerder een voorbeeldig lid Jan!
Door het gewoon aan je voorbij te laten gaan..... :) :) :)

Gerrit

Floor

Ik dacht al 'rare vent, die Jan! Hij heeft helemaal niets lelijks te melden...'
::goodjob::
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses...Hit it.

weerwolf

idd een rare kerel die Jan, maar wel een gezellige kerel op een beurs  :)




en bij een lezing
en op een clubavond
en bij baggelhuizen
en met de hengelbouw




,,,,,eigenlijk mankeert er niet zoveel aan hem  ;D
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Beest

dit zijn geen negativiteit post

on topic maar weer