Bril

Started by HappyFisherman, July 20, 2011, 16:51:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Arno

Als het regend doe je gewoon de luikjes dicht Sieger.

Gr Arno

Sieger



Sieger

HappyFisherman

Vanmorgen in Enschede ff naar een brillenboer geweest. Heb me er maar 1 aangeschaft, maar voor die prijs had ik er 2 in Uchelen kunnen halen HAHA!
Ach ja, als ik iets moois zie kan ik het niet laten :)
't Is trouwens een Vedi geworden...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

HappyFisherman

Ik weet het, maar deze zit me erg goed en da's meestal niet zo met die grote neus van me ;)
Tijdens het autorijden ook op gehad en da's wel grappig hoor! Je ziet alles een stukkie beter :D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Sieger

Dom dom dom... Heb je een kwart Scotts laten liggen....  :) veel plezier van je nieuwe bril....


Sieger

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Sieger



Sieger

HappyFisherman

Ik heb m'n brilletje nu een week en ik kan er maar 1 woord voor gebruiken... Geweldig!
Alles oogt veel rustiger, bij het autorijden is het een genot en zondag was alles, bij een felle zon, nog steeds goed te zien bij het vissen! Had ik veel eerder moeten aanschaffen!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Sieger

Ik ook.....  ::)



Sieger

Koen

welke kleur gebruiken jullie als het bewolkt is of schemert? ik heb nu een koper/bruine, en dat is heerlijk als de zonschijnt, maar ik denk dat wat te donker is als het donkerder wordt.

Sieger

Ik had er een met 4 verschillende lenzen... van bruin tot geel...

Die ik nu heb kleurt mee en kun je ook als het schemert gebruiken...


Sieger

A{b}r{a}xa{s}

....na wat mindere ervaringen met de Oakley, niet dat hij niet goed werk maar het model sluit net iets te veel af waardoor bij echt warm weer de glazen aanslaan :) , toch een beetje op zoek geweest en net via eBay een andere bril gescoord. Even afwachten tot hij binnen is....hopelijk voor de echt zomerse dagen :)

HappyFisherman

Welke is het geworden?

Ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik toen zo veel geld heb uitgegeven aan dat ding, want ik zie echt een stuk meer nu!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

die Oakley was ook 'stevig aan de prijs'...maar voor dat geld zou ik nu 3-4 Serengeti's hebben :) :) :) :)
das dan weer het voordeel van eBay, soms kun je heel leuk shoppen !

het is een : SERENGETI SUNGLASSES PRESA 7335 POLAR PHD POLARIZED ANTI GLARE PHOTOCHROMATIC

HappyFisherman

Mooi! Welke kleur glazen zitten er in?
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}


Sieger

Ga je veel plezier van hebben... Heb er 2 gekocht in de opruiming en vraag me af waarom k in vredesnaam al die tijd zo zuinig ben geweest...

Heb de bril ook in de auto op, zelfs als het regent.... Door de contrastvergroting zie je zelf dan veel beter.... Ben benieuwd hoe het gaat bevallen.. (in deze zitten iets andere glazen dan die van mij....)


Sieger

HappyFisherman

Ik heb ook bruine en autorijden is een stuk fijner geworden, maar in tegenstelling tot de gelere glazen heb ik em met regen niet op. Als het wat donkerder wordt is ie ook niet super meer, maar met fellere zon zijn die van mij weer fijner...

Ga je idd heel veel plezier aan beleven!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Beertje

De overzetbril van Cocoon is inderdaad een fijne bril wat kijken betreft en polariseerd ook geweldig.
De fabrikant zal de zelfde glazen toch ook wel in gewone brillen monteren? Weet iemand hoe ze dan heten???
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

A{b}r{a}xa{s}

Ik hoop dat hij goed gaat bevallen..*duim duim* ;)

maurice

heb donderdag die van bram op gehad.
het is dat ik bij hem in de auto zat anders was ik met bril weggeweest  ;D ;D ;D :o

top bril Bas
::bbq:: ::proost:: ::proost::

A{b}r{a}xa{s}

Vandaag op het werk had ik het er over, bleek een collegaatje ook een Serengeti te hebben.
Die even mee genomen naar buiten en paar keer van de zon terug naar binnen gelopen en terug.
Dan merk je dat het meekleuren toch ook heel fijn is.

Troutbuster

Quote from: Barbless on May 07, 2012, 08:56:00
Ik heb lange tijd een hele mooie bril van Shimano gehad.Was polariserend en veiligheidsglas in 1.Ideaal,alleen kunnen ze niet tegen schoenmaat 45.Nu moet ik het doen met een slazenger van de esso en de airflo die bij mijn startsetje zat.Ooit zal ik een goede bril hebben,tot die tijd lees ik dit topic op me gemak ;)

Toch heb ik jaren gedaan met een Airflo bril de "wrap around" die, in vergelijk met een "gewone" zonnebril, een wereld opende zodra ik hem opdeed!

Nu al een aantal jaar met mijn cocoon overzet bril (de jaren tellen en de oogjes gaan achteruit!) en ik ben er zeer mee in mijn  sas!

Nu zullen er best wel beter polariserende brillen zijn dan "mijn" cocoontje, maar qua gebruiksgemak in combinatie met mijn dagelijks noodzakelijk varifocusje, een verademing moet ik zeggen! ;)

Gr

Jan
"Petri Heil"


A{b}r{a}xa{s}

hoppaaaa....6 mei gekocht, nu al in huis (ze hadden gezegd te rekenen op 2-3weken) vanuit Canada.
Eerst indruk...helemaal toppie ! Maar is nu erg donker weer, dus ik hoop snel wat zonneschijn te kunnen vangen. :)

@nermos

Quote from: A{b}r{a}xa{s} on May 10, 2012, 18:36:49
hoppaaaa....6 mei gekocht, nu al in huis (ze hadden gezegd te rekenen op 2-3weken) vanuit Canada.
Eerst indruk...helemaal toppie ! Maar is nu erg donker weer, dus ik hoop snel wat zonneschijn te kunnen vangen. :)

Geen extra douanekosten gekregen, ik heb hier elke keer prijs als ik iets bestel in Belgie.
Ooit op een koffer van 26 euro een 20 euro invoersrecht moeten betalen  ???