News:

LET OP: Vliegvissers.nl verhuist! Over enkele dagen gaan we over naar een gloednieuwe website. Je account verhuist mee, maar je zult straks éénmalig je wachtwoord opnieuw moeten instellen.

De sneak peek is al te bekijken op vliegvissers.nl. Let op: registreer daar nu nog niet met je account! Voordat de oude accounts geïmporteerd worden, zullen alle andere accounts verwijderd worden!

Main Menu

waterstand

Started by paul de bruijn, February 11, 2026, 19:36:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

paul de bruijn

Ik las vorige week een nogal verontrustend stukje over de waterstand van de Oostzee bij Denemarken.
Daar werd melding gemaakt dat vanwege een ontzettend lang aanhoudende oostenwind het waterpeil serieus afgenomen is en dit een behoorlijk effect kan hebben op het leven onder de kant.
Dit is blijkbaar nog nooit voorgekomen dat de windrichting zo lang uit dezelfde hoek komt.
Uit eigen ervaring weet ik dat na een week of 2 het water al behoorlijk ver terugtrekt.
Ik ben van plan op korte termijn eens wat info proberen te vinden en GoFishing te bellen en te horen hoe het zit.
Tenslotte is er al weer geboekt.

Dorski

Interessanr, ik heb daar verder geen kennis van. Ik ben wel benieuwd wat dan het effect is. Het zal vast niet positief zijn mbt zeeforel vangsten, maar als je er meer over kan delen dan hoor ik het graag.