Welkom Ochi

Started by Vliegvissers.nl Team, October 14, 2014, 22:23:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Ochi welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Ochi

Na jaren lurken en af en toe reageren op een ander forum eigelijk pas sinds deze week dit plekje gevonden.
Misschien kan ik hier wat meer proberen bij te dragen en zijn de reacties wat relaxter.

Ben 48 jaar, woon in Spikecity en vliegvis pas en jaar of 7 na 25 jaar fanatiek gekarperd te hebben door heel europa.  Vliegvissen is een virus en ik doe het nu overal waar ik kom in Nederland of de rest van de wereld.
Vakanties worden zo gepland dat de hengels mee gaan en dat de vliegen gedoopt worden in de ochtend of de avonduren. Vis enkel en dubbelhandig, misschien niet 100 % volgens de regels maar ik vang mijn vissen en haal mijn afstanden die ik nodig heb. Mijn vliegen zijn niet perfect maar zolang ik de vis er mee kan foppen vind ik het best. Eigelijk ben ik dus gewoon lekker aan het vissen en heb er plezier in.

Wie weet kan ik mijn ervaringen hier delen of de discussie op gang houden.

Greetz Ochi

FSCHAMP

 ::welkom::

en nog veel plezier op dit forum.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

HappyFisherman

Welkom en veel plezier hiero.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

merijn1982

Welkom!  Spikecity?? Spijkenisse of spakenburg??
Tight lines!!

Beertje

Welkom Ochi op dit mooie forum. ::goodjob::
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Gerrit72

Quote from: Ochi on October 15, 2014, 21:00:29
Eigelijk ben ik dus gewoon lekker aan het vissen en heb er plezier in.

Greetz Ochi

En daar gaat het om... Ochi  ::welkom::
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Ochi

Quote from: merijn1982 on October 15, 2014, 22:42:31
Welkom!  Spikecity?? Spijkenisse of spakenburg??
Spijkenisse,
onder de rook van de Europoort dus mijn achter en voortuin zijn top voor een vliegvisser.
Ik kan alle kanten op maar mijn favoriete visserij ligt op het OVM en al het andere zoute water daar rondom als ik in Nederland vis. Moet wel zeggen dat ik dit jaar ook aan mooie dikke roofbleien heb mogen ruiken op de vlieg en ook al was dit dik 2 uur van Spikecity vandaan dat is ook wel een ritje waard :-)

Raymond

Welkom Ochi! Veel plezier hier... :D
::wtf::